Titkolózik a Ryanair?

Bár a honlapon április 1-jei indulással kedvező áron hirdeti a jegyeket, még nincs rá garancia, hogy valóban elindulnak akkor a járatok Sármellék és London között.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Bár eredetileg is 2006. április 1-jére volt kitűzve a sármelléki Fly Balaton Airport és London Stanstead között a Ryanair, ír fapados légitársaság menetrendszerű járatainak beindulása, mégis február 18-i kezdéssel reklámáron elindultak a foglalások.

Január elején, 3 éjszakás londoni tartózkodást tervezve már csak az első járatra lehetett szabad helyet kapni. Január 18-án azonban a légitársaság a Boeing gépek késedelmes szállítása miatt március végéig törölte összes járatát. Jelenleg április 1-jétől lehet újra foglalni, igen kedvező áron, ám a Ryanair közép-kelet európai igazgatósága - e-mailben feltett kérdésünkre - mind a mai napig nem tudta azt a választ megadni, hogy biztosan elindulnak-e a járatok.

Kiesés

A járatok kiesése nem csupán a magyar turistáknak okoz csalódást. A Dél-Dunántúl gazdasági, turisztikai kapcsolatainak erősítése, bővítése szempontjából sok vállalkozó számított a brit piac közelebb kerülésére, gyorsabb elérhetőségre. Kellemetlen a lemondás, illetve az esetleges további csúszás a Fly Balaton Airport számára is. A repülőtér technikai fejlesztéséhez csak akkor kap ugyanis további állami támogatást, ha a forgalombővülés ezt szükségessé teszi.

A Magyar Turizmus Rt.-től is csak akkor számíthatnak marketing célú támogatásra, ha garantálni tudják a forgalomnövekedést. - tudtuk meg Dr. Somogyi Zoltántól a Magyar Turisztikai Hivatal elnökétől. A térség - elsősorban a Balatonpart, Hévíz és Zalakaros - szállodái egyébként évek óta jelentős összegeket áldoznak arra, hogy a sármelléki repülőtér technikai fejlettsége megfeleljen az európai normáknak, illetve, hogy új desztinációk és új járatok nyíljanak meg. Márpedig a heti három járat, 70-80%-os kapacitáskihasználtságot feltételezve több ezer utast jelentene a térségnek, a kiutazó magyarokról már nem is beszélve.

A Ryanair legutóbbi, január 27-i levelében csak annyit közölt, sajtóközleményben tudatják majd, hogy mikor is indulnak be ténylegesen a járatok Sármellék és London között.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo