Szívhatja a fogát a nagybevásárlásnál

Áprilisban is tovább drágult a bevásárlás laptársunk, a Privátbankár Árkosár-felmérése szerint.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Privátbankár szokásos havi felmérése szerint az előző hónaphoz képest áprilisra 1 százalékkal drágább lett a nagybevásárlás; a három vizsgált hipermarket átlaga alapján 336 forinttal többe kerül ugyanaz a 30 élelmiszer, mint márciusban.

Némi jó hírt jelent, hogy a tavaly áprilisi szinthez képest viszont olcsóbb a nagybevásárlás: akkor még több mint 35 500 forintba került az Árkosár. Ez azt jelenti, hogy egy év alatt 2,1 százalékkal lejjebb kerültek az árak.

Ahogy a cikk is megjegyzi, ez egyébként a legkisebb éves csökkenés a hatodik hónapja tartó éves ármérséklődési trendben. A bázishatás alapján ez az éves szintű árcsökkenési trend őszig is kitarthat, addig még akkor is negatív árindexek érkeznek majd, ha közben szép lassan felfelé araszolnak az árak.

Az éves áremelkedésben a rekordot ismét a narancslé tartja, majdnem 65 százalékkal kerül többe, mint egy éve. Az alma és a cukor majdnem 50 százalékkal drágult egy év alatt. 

Mit éreznek a drágulásból a nyugdíjasok? Szintén a Klasszis Média csoporthoz tartozó laptársunk, az Mfor ezúttal is elkészítette kimondottan a nyugdíjasokra fókuszáló felmérését, amelyet itt talál >>>>

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo