Szívhatja a fogát a nagybevásárlásnál

Áprilisban is tovább drágult a bevásárlás laptársunk, a Privátbankár Árkosár-felmérése szerint.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Privátbankár szokásos havi felmérése szerint az előző hónaphoz képest áprilisra 1 százalékkal drágább lett a nagybevásárlás; a három vizsgált hipermarket átlaga alapján 336 forinttal többe kerül ugyanaz a 30 élelmiszer, mint márciusban.

Némi jó hírt jelent, hogy a tavaly áprilisi szinthez képest viszont olcsóbb a nagybevásárlás: akkor még több mint 35 500 forintba került az Árkosár. Ez azt jelenti, hogy egy év alatt 2,1 százalékkal lejjebb kerültek az árak.

Ahogy a cikk is megjegyzi, ez egyébként a legkisebb éves csökkenés a hatodik hónapja tartó éves ármérséklődési trendben. A bázishatás alapján ez az éves szintű árcsökkenési trend őszig is kitarthat, addig még akkor is negatív árindexek érkeznek majd, ha közben szép lassan felfelé araszolnak az árak.

Az éves áremelkedésben a rekordot ismét a narancslé tartja, majdnem 65 százalékkal kerül többe, mint egy éve. Az alma és a cukor majdnem 50 százalékkal drágult egy év alatt. 

Mit éreznek a drágulásból a nyugdíjasok? Szintén a Klasszis Média csoporthoz tartozó laptársunk, az Mfor ezúttal is elkészítette kimondottan a nyugdíjasokra fókuszáló felmérését, amelyet itt talál >>>>

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo