Soha nem voltak még ennyien a budapesti fürdőkben

Rekordév volt a tavalyi.

A Budapest Gyógyfürdői (BGYH) Zrt. által üzemeltetett fürdőket és strandokat 2019-ben több mint 5 millió vendég kereste fel, ami az előző évi forgalomhoz képest közel 13 százalékos növekedést jelent - közölte a BGYH.  közlemény szerint a kitűnő eredmény elsősorban a folyamatos fürdőfejlesztéseknek és a Budapestre irányuló, folyamatosan növekvő turisztikai forgalomnak köszönhető. A vendégforgalom 2010-hez képest 72 százalékos növekedést mutat.

Kép: Pixabay

A társaság várható 2019-es bevétele meghaladja a 18,3 milliárd forintot, ami az előző évi bevételekhez képest 20 százalékos növekedés. Az elemzés szerint a fürdők kimagasló forgalmat bonyolítottak tavaly decemberben, az év utolsó hónapjában több mint 430 ezer látogató érkezett a fürdőkbe. Az összes állandó fürdő vendégforgalma közül kiemelkedett a 2018 őszén kibővült Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő, valamint a zuglói Paskál fürdő.

A Pesterzsébeti Jódos-Sós Gyógy- és Strandfürdő 2019 júliusában újra nyitott, tavaly több mint 120 ezer vendég kereste fel.

A fürdők közül a legnagyobb forgalmat 2019-ben is a Széchenyi Gyógyfürdő bonyolította, amely a forgalmát 8 százalékkal növelte. A fürdő tavaly közel 1,8 millió vendéget fogadott, ez a BGYH összforgalmának több mint 35 százalékát teszi ki. Csak decemberben a Széchenyi fürdő napijegyes vendégforgalma közel 14 százalékkal emelkedett az előző év decemberéhez képest.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo