Online állásbörze először

Május elején kerül megrendezésre Magyarország történetének első virtuális állásbörzéje. A munkát kínálók és keresők számítógépen keresztül tehetik fel egymásnak kérdéseiket.

A munkaerőpiacon kevésbé jártasok is tudják, hogy a tavasz az Állásbörzék időszaka az álláskeresők életében. Ekkor a vállalatok az egyetemeken, főiskolákon felállított kiállítói standokon prezentálják a legújabb pozíciókat, az álláskeresők pedig feltehetik kérdéseiket az ajánlatokkal, a céggel kapcsolatban.

Ezzel szemben kevesen hallottak még virtuális állásbörzéről, melyen való részvételhez nincs szükség másra, mint egy számítógépre és internet kapcsolatra. Ezt szeretné most elsőként bevezetni Magyarországon a CV-Online 2006. május 2. és 5 között.
Állásbörzéken való részvételek során sok olyan látogatóval találkozhatunk, aki több száz kilométert utazik azért, hogy személyesen találkozhasson a cégek képviselőivel. Az Online Állásbörzén az álláskeresők földrajzi helytől függetlenül tehetik fel kérdéseiket és jelentkezhetnek a meghirdetett pozíciókra. Ezen túl a résztvevő cégek több szakmai területen hirdetnek majd meg nyitott pozíciókat, így bármilyen képzettségű álláskereső találhat magának megfelelőt.

Hasonlóan a hagyományos börzékhez, a vállalatok itt is rendelkeznek majd egy standdal és egy információs oldallal, csak virtuális formában. A látogatók betűrendes vagy tevékenység szerinti listából választhatják ki a nekik tetsző céget. Az információs oldalon minden olvasható a cégről, ami egy álláskereső számára fontos lehet, például a cég tevékenysége, története, az ott dolgozók kora, a pályázás módja, a toborzás folyamata. A cég képviselőjének neve mellett a képe is megjelenhet, így tehető személyesebbé a kapcsolat. A kérdéseket egy fórum keretében tehetik majd fel a jelentkezők.

"Mivel az internet egyre inkább mindennapi életünk részévé válik, biztosak vagyunk abban, hogy mind az álláskeresők, mind pedig a munkaadók pozitív tapasztalatokat szereznek. Úgy gondoljuk, a világháló használatának terjedése miatt nem lesz akadály, hogy ezt a csatornát alkalmazzuk, és nem szemtől szembe találkozik a két fél. Sőt ez formátum nagyon jól előkészíti a személyes találkozást. Itt olyan kérdéseket is feltehetnek az álláskeresők, amelyeket személyesen nem mernének. Azáltal, hogy minden párbeszéd látható, lehet, hogy olyan témák is előkerülnek, amelyekre a résztvevők maguktól nem is gondoltak." - fejtette ki Szabó Szilvia, a CV-Online magyarországi vezetője.

A CV-Online szeretné, ha az újdonságon túl az álláskeresők és vállalatok számára is hasznos lehetne a rendezvény. Jelenleg, amikor a cégek egyre nehezebben találják meg a megfelelő munkaerőt, fontos minden olyan kezdeményezés amely növelheti a toborzási folyamat hatékonyságát. Az ez évben összegyűjtött tapasztalatok és visszajelzések pedig hasznosak lesznek a jövő évben megrendezésre kerülő Online Állásbörze tervezésekor. A vállalatok az 1 374 7000-es telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen jelentkezhetnek április 26-ig.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo