Meglepő, hogy mire költjük a pénzünket a SZÉP kártyáról

Az idei nyári időszakban közel 10 milliárd forintos forgalmat generáltak a K&H SZÉP kártya birtokosai. A legtöbb tranzakció a legnagyobb ételkisszállító cégeknél valósult meg közel 550 millió forint összértékben, de a hazai üdülésfoglalások értéke is meghaladta a 70 millió forintot. Ezek az adatok összecsengenek a K&H kkv bizalmi index adataival is, jól példázva, hogy évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvend ez a juttatási forma a felhasználók körében is. A nyári időszakban a legnagyobb forgalmú elfogadóhelyek az ételkiszállító oldalak és egy szállásfoglaló honlap voltak.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A nyári időszakban a K&H SZÉP kártya felhasználása meglepő tendenciát mutatott, amely rávilágít a fogyasztói szokások változásaira. Az elköltött összegek jelentős részét ugyanis a szállásfoglalás helyett a két legnagyobb ételkiszállító cég felületein bonyolították, összesen 545 millió forintértékben. Harmadik helyen pedig a szállásfoglalás áll az egyik hazai weboldalon több mint 73 millió forinttal.

A vendéglátás mindent visz
A vendéglátás mindent visz
Fotó: K&H
A K&H kiemelt figyelmet fordít az ügyélélmény növelésére és folyamatosan felméri azokat a lehetőségeket, amelyek biztosítják az ügyfeleknek a könnyű és gyors bankolást. Ennek érdekében vezette be elsőként 2023 novemberében a K&H a digitális SZÉP kártyát, felismerve, hogy okoseszközökkel egyszerűbb és kényelmesebb a fizetés, mint a plasztikkártyával.

„A legnépszerűbb elfogadóhelyek alapján jól látszik, hogy az év ezen időszakában a SZÉP kártyás költések a várakozásokkal ellentétben a vendéglátás javára billentették a mérleg nyelvét a szállásfoglalással szemben. Ez a tendencia azt mutatja, hogy bár az ügyfelek szívesen nyaralnak a SZÉP kártyájukkal, amely sokat segíthet a nyaralási költségek fedezésében, a legtöbben mégis étkezésre fordítják a cafeteria keretük nagyrészét” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője. “Mindezek mellett egyre nagyobb szerepet játszik a digitális SZÉP kártya növekvő használata. Sokszor a nyaralások során, strandokon, illetve fürdőkben, nem tartják a fogyasztók maguknál a plasztik kártyájukat, ilyenkor hasznos a digitális pénztárcába tett SZÉP kártya, amellyel az ügyfelek akár a telefonjukon vagy okosórájukon keresztül is fizethetnek – tette hozzá a szakember.

Véleményvezér

A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo