Az értékesítés nettó árbevétele a második negyedévben 2372,6 milliárd forintra (6524 millió dollár) nőtt a tavalyi 1960,8 milliárd forint (5725 millió dollár) után, az üzleti eredmény pedig 197,3 milliárd forint (543 millió dollár) lett az előző év azonos időszakában elért 70,6 milliárd forint (206 millió dollár) után.
Fotó: Depositphotos
Folytatják transzformációs programjukat saját erőforrásaikra támaszkodva, mert kőolaj diverzifikációs és transzformációs erőfeszítéseikhez nem kapnak közösségi támogatást. Továbbra is elkötelezettek a vállalat hosszú távú stratégiájának megvalósítása mellett, hogy részvényeseik számára megtérülést biztosítsanak és értéket teremtsenek - fogalmazott az elnök-vezérigazgató.
Hernádi Zsolt szerint nem könnyű elérni ezeket a célokat, különösen mivel a közép-európai országok szabályozási és kormányzati elvonási terhei tovább korlátozzák lehetőségeiket. Tükrözi ezt az a tény is, hogy a Mol legfőbb magyarországi üzletágai kevéssé járultak hozzá a csoport félévi pénzügyi eredményéhez - közölte.