A cég tavalyi teljes eladásainak csaknem 10 százalékát tették ki az elektromos BMW és Mini autók. Az idei cél a 15 százalékos részesedés elérése – közölte a BMW.
A BMW i4-es, iX-es, iX1-es és i7-es e-modelljeire igen sok a megrendelés a cég szóvivője szerint, aki azonban nem szólt az iX3 és a Mini Cooper SE megrendeléseiről.
A BMW közleménye szerint "a cég roppant büszke arra, hogy a BMW márka továbbra is az első helyen áll a globális prémium szegmensben.” Korábban stuttgarti riválisa, a Mercedes-Benz állt éveken át az első helyen.
A félvezetőhiány, a koronavírus-járvány miatt lezárások Kínában, illetve az európai infláció visszafogta a termelést és a keresletet tavaly. Az alap BMW márkából 2,1 milliót értékesítettek tavaly az előző évi 2,2 millió után. (MTI)