Már a BMW sem fogy annyira

A BMW tavaly mintegy 2,4 millió autót adott el, csaknem 100 ezerrel kevesebb az egy évvel korábbinál, ugyanakkor a teljesen elektromos járművek eladása több mint kétszeresére nőtt - jelentette be a német járműgyártó Münchenben.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég tavalyi teljes eladásainak csaknem 10 százalékát tették ki az elektromos BMW és Mini autók. Az idei cél a 15 százalékos részesedés elérése – közölte a BMW.

Az elektromos változatok fordíthatják meg a rossz trendet (Fotó: BMW)
Az elektromos változatok fordíthatják meg a rossz trendet (Fotó: BMW)

A BMW i4-es, iX-es, iX1-es és i7-es e-modelljeire igen sok a megrendelés a cég szóvivője szerint, aki azonban nem szólt az iX3 és a Mini Cooper SE megrendeléseiről.

 A BMW közleménye szerint "a cég roppant büszke arra, hogy a BMW márka továbbra is az első helyen áll a globális prémium szegmensben.” Korábban stuttgarti riválisa, a Mercedes-Benz állt éveken át az első helyen.

A félvezetőhiány, a koronavírus-járvány miatt lezárások Kínában, illetve az európai infláció visszafogta a termelést és a keresletet tavaly. Az alap BMW márkából 2,1 milliót értékesítettek tavaly az előző évi 2,2 millió után. (MTI)

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo