Két új kínai autómárka is érkezik a magyar piacra

A SERES Group 2005 óta exportálja a SERES és DFSK márkákat világszerte, több mint 70 országba (többi között Olaszország, Egyesült Királyság, Franciaország és Németország). 2022-ben az alternatív meghajtású járműveinek értékesítése a tengerentúlon 193,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest, míg bevétele csaknem 50 százalékkal.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A SERES és a DFSK sikere Kínában évek óta töretlen, most pedig egy rendkívül széles termékpalettával érkeznek hazánkba is, még az idei évben. A magyarországi nyitással párhuzamosan további 11 európai országban egyszerre kezdik meg terjeszkedésüket.

Új haszongépjárművek is érkeznek
Új haszongépjárművek is érkeznek
Fotó: Duna Autó

A személyautók mellett megjelennek a kishaszonjárművek is (dobozos és platós kivitelben egyaránt), az autókat a lehető legváltozatosabb hajtásláncokat kínálják annak érdekében, hogy minden ügyfél igényét kielégítsék, a megfizethető kategóriától a high-tech és nagyteljesítményű modellekig. Ráadásul testvérmárkák révén értékesítésük közös szalonban történhet, ami a jövőbeli márkakereskedők és ügyfelek számára is rendkívül előnyös. A kereskedések egyszerűbben és költséghatékonyabban építhetnek ki közös értékesítési pontokat, a vásárlók pedig egyszerre, egy helyen ismerhetik meg a SERES Group teljes európai modellpalettáját. A Duna Autó Cégcsoport a SERES és DFSK kettős hazai bevezetésével erős piaci pozíciót biztosít leendő partnereinek. Céljuk, hogy az első szalonok még 2024-ben megkezdjék az értékesítést. Ebben az évben 4-6 márkakereskedést terveznek nyitni, míg 2025-re ezt a számot 10-15-re növelnék. A magyar piacban rejlő potenciált és bizalmat hűen tükrözi, hogy az óbudai cégcsoport az első teljes évre 1 százalékos piaci részesedési célt tűzött ki, amely az egyedülállóan változatos modellpalettával minden bizonnyal megvalósítható.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo