Az amerikai Forbes magazin rendszeresen végez elemzéseket és állít fel top listákat a világ turisztikai szolgáltatóiról, több ezer utazó véleményét összegyűjtve. A közelmúltban tették közé azt az összeállítást, mely a légitársaságok buisiness class osztályain utazóknak nyújtott kényelmi szolgáltatások alapján rangsorolja a légitársaságokat.
Az első helyre a Cathay Pacific került a buisiness class tágas tereinek kialakításáért és a pompás gasztronómiai kínálatért.
A képzeletbeli ezüst érmet a Singapore Airlines nyerte, amelyik Bulgari-csomagot, a repülés időtartamára mobiltelefont, éjszakára ágyneműt, designer által tervezett alvómaszkot és pizsamát ad az utasoknak.
A dobogó harmadik fokára a Thai Airways "repült be" nemes borokból és pezsgőkből álló kínálatáért.
A Malaysia Airlines-nál a business osztályú utasoknak csak 45 perccel az utazás előtt kell megjelenniük, az ülésbe pedig, telefont szereltek, amellyel a többi utast lehet felhívni. A Qatar Airways az A330-as típusú gépeken 180 fokban hajtható ülései miatt az 5. helyet szerezte meg, A Gulf Air járatait a jó alvási lehetőség emelte be a 10 legjobb közé. A Swiss International Airlines lett a legjobb európai légitársaság a 16 rádió-, számos tv- és videoprogram, valamint a frissen készített svájci specialitások miatt.
Nyolcadik helyre került a Lufthansa, mely a check-in után Mercedesszel vagy Porsche Cayenne-nel szállítja a géphez az utast, a fedélzeten pedig, négyfogásos menüt szolgál fel, kaviárral. Az Emirates útvonalhálózatán a 17 óránál többet utazók megrendelhetik a 12 különbejáratú, igazi ággyal felszerelt suite egyikét. S végül a top tízes listát az. All Nippon Airways zárja, amelyik 15 collos tv-t, saját telefont és notebook-csatlakozót biztosít az üzletember utazóknak.