Ilyen lesz a világ legnagyobb óceánjárója

A világ legnagyobb óceánjáró hajója 20 emeletes és 7600 fő utas kényelmét 2 350 fős személyzet szolgálja majd. A fedélzeten egy komplett vízi park és szórakoztatóközpont is helyet kapott.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Icon of the Seas 2024. január 28-án fog első útjára indulni Miamiból. Magát a hajót 2023. október végén vagy november elején adják át, és mivel ez egy új osztály első hajója, további tesztelésekre és tengeri próbákra lesz szükség, mielőtt utasokkal a fedélzetén szolgálatba állhat.

(Fotó: Royal Caribbean International)
(Fotó: Royal Caribbean International)


Hogy mekkora is az Icon of the Seas? A hajót összesen 20 fedélzeti szinttel tervezték, amiből az utasok 18 vendégfedélzeten élvezhetik majd az álomutazást. 2 fős kabinelhelyezés esetén 5610 fő, maximális kihasználtság mellett 7600 fő utaslétszámra 2350 fős személyzet jut.

Emellett nem kevesebb mint 7 medence, 9 pezsgőfürdő, 6 rekord nagyságú vízi csúszda, AquaDome, Chill Island, Swim & Tonic úszóbár, Central Park és a megújult Royal Promenade várja vendégeit, valamint a Royal Bay Pool, ami a legnagyobb valaha megépített medence lesz a tengeren! A hajó 250.800 GT és 1198 láb hosszú, azaz 365 méter.

(Fotó: Royal Caribbean International)
(Fotó: Royal Caribbean International)


A legszembetűnőbb változás az Oasis osztályú hajókhoz képest, hogy a hajó elejébe került az AquaDome, ami ezen a hajón több lesz, mint egy színház. Az AquaDome eszméletlen kilátást nyújt majd az utasoknak az óceánra és a teljesen zárt felsőrésznek köszönhetően az időjárás is kevésbé fogja befolyásolni a műsorokat.



Az első LNG-üzemű tengerjáró hajó a flottában. Az Icon of the Seas az első Royal Caribbean International tengerjáró hajó, ami cseppfolyósított földgáz (LNG) és üzemanyagcellás technológia kombinációjával működik majd. Az LNG a legtisztábban égő tengeri hajózási üzemanyag, ami jelentős előrelépés a hagyományos tengeri "nehéz" üzemanyaghoz képest. Az Icon ezenkívül a szárazföldi áramforrásra is rá tud csatlakozni.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo