Ilyen lesz a világ legnagyobb óceánjárója

A világ legnagyobb óceánjáró hajója 20 emeletes és 7600 fő utas kényelmét 2 350 fős személyzet szolgálja majd. A fedélzeten egy komplett vízi park és szórakoztatóközpont is helyet kapott.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Az Icon of the Seas 2024. január 28-án fog első útjára indulni Miamiból. Magát a hajót 2023. október végén vagy november elején adják át, és mivel ez egy új osztály első hajója, további tesztelésekre és tengeri próbákra lesz szükség, mielőtt utasokkal a fedélzetén szolgálatba állhat.

(Fotó: Royal Caribbean International)
(Fotó: Royal Caribbean International)


Hogy mekkora is az Icon of the Seas? A hajót összesen 20 fedélzeti szinttel tervezték, amiből az utasok 18 vendégfedélzeten élvezhetik majd az álomutazást. 2 fős kabinelhelyezés esetén 5610 fő, maximális kihasználtság mellett 7600 fő utaslétszámra 2350 fős személyzet jut.

Emellett nem kevesebb mint 7 medence, 9 pezsgőfürdő, 6 rekord nagyságú vízi csúszda, AquaDome, Chill Island, Swim & Tonic úszóbár, Central Park és a megújult Royal Promenade várja vendégeit, valamint a Royal Bay Pool, ami a legnagyobb valaha megépített medence lesz a tengeren! A hajó 250.800 GT és 1198 láb hosszú, azaz 365 méter.

(Fotó: Royal Caribbean International)
(Fotó: Royal Caribbean International)


A legszembetűnőbb változás az Oasis osztályú hajókhoz képest, hogy a hajó elejébe került az AquaDome, ami ezen a hajón több lesz, mint egy színház. Az AquaDome eszméletlen kilátást nyújt majd az utasoknak az óceánra és a teljesen zárt felsőrésznek köszönhetően az időjárás is kevésbé fogja befolyásolni a műsorokat.



Az első LNG-üzemű tengerjáró hajó a flottában. Az Icon of the Seas az első Royal Caribbean International tengerjáró hajó, ami cseppfolyósított földgáz (LNG) és üzemanyagcellás technológia kombinációjával működik majd. Az LNG a legtisztábban égő tengeri hajózási üzemanyag, ami jelentős előrelépés a hagyományos tengeri "nehéz" üzemanyaghoz képest. Az Icon ezenkívül a szárazföldi áramforrásra is rá tud csatlakozni.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo