Elkezdhetik lemondani a TV-előfizetéseiket az emberek

A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása. Az EY több mint 20 ezer háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérése alapján azonban most visszavonulót fújhatnak az emberek. Sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, a válaszadók jelentős része ráadásul a szolgáltatók ajánlataival sem teljesen elégedett.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világszerte egyre erősödő infláció tudatosabb költésre ösztönzi a fogyasztókat. Az EY felmérésében megkérdezettek több mint fele aggódik amiatt, hogy internet (60 százalék) és televíziós (55 százalék) szolgáltatója emelni fogja az előfizetési díjakat, miközben 45 százalékuk úgy véli, túl sokat fizet olyan tartalmakért, amelyeket valójában nem is fogyaszt.

(Fotó: Depositphotos)

A felmérés szerint a pandémiából kilábalva normalizálódik a digitális eszközök használata, sokan igyekeznek kevesebb időt tölteni az interneten (34 százalék). A megkérdezettek közel harmada (27 százalék) ezért nem fizetne elő annyi különböző streaming szolgáltatásra, 21 százalékuk pedig arra is nyitott, hogy csökkentse az otthonában lévő lejátszó eszközök számát.

„Ahogy a világon szinte mindenhol, Magyarországon is egyre magasabb az infláció. Az áremelkedéssel kapcsolatos aggodalmak az első között áshatják alá az online tartalmak iránti igényt. Mivel ezekről a szolgáltatásokról sok esetben könnyen le- és fel lehet iratkozni, a cégeknek tudatosan kell alakítaniuk ajánlataikat. Ami egy vagy akár félévvel ezelőtt még megérte az embereknek, könnyen lehet, hogy holnap már nem fogja" – hangsúlyozta László Roland, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó üzletágának vezetője.
A kutatás azt is kiemeli, hogy a fogyasztók véleménye szerint túlságosan összetett a szolgáltatók kínálata. A válaszadók kétharmada (33 százalék) nehezen értelmezi a különböző digitális csomagok tartalmát, 38 százalékuk pedig nagyon kevés különbséget lát a konkurens szolgáltatók ajánlatai között.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo