Egyre jobban fogy a kínaiak egyik legnépszerűbb okostelefonja

A második negyedévben jelentősen növelte forgalmát és majdnem megduplázta a nyerségét a kínai Xiaomi technológiai konszern.

A kínai Xiaomi Corp elektronikai és fejlett technológiai konszern értékesítési árbevételének az egy évvel korábbihoz képest 64 százalékos növekedését jelentette a második negyedévről, miközben növelte piaci részesedését az okostelefonok világpiacán és számos IoT (dolgok internete) termékkategóriára terjesztette ki üzleti portfólióját.

A második negyedévben a Xiaomi 87,8 milliárd jüan értékesítési árbevételt ért el az egy évvel korábbi 52,54 milliárd jüan után. Piaci elemzők 84,53 milliárd jüan bevételt vártak. A konszern nyeresége az előző évihez képest 87,4 százalékkal 6,32 milliárd jüanra emelkedett az idei második negyedévben.

Az okostelefonok világpiacán a Xiaomi által elért forgalomnövekedés jórészt az amerikai szankciók által sújtott Huawei piaci részesedése kárára következett be, csakúgy, mint a két másik nagy kínai okostelefon gyártó márka, az Oppo és a Vivo esetében.

A Xiaomi 52,8 millió okostelefont értékesített a június végén lezárt második negyedévben és ezzel a Canalys piackutató vállalat kimutatása szerint a második legnagyobb piaci szereplőként zárkózott fel a Samsung mögé, megelőzve az Apple-t.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo