Az árcsökkentés nem elég

A feltörekvő piacok (többek között Oroszország, Kína, India, Dél-Korea, Mexikó) a termék- és szolgáltatás-innováció mozgatórugói. A hosszú távú sikerhez azonban nem elég a meglévő termékek kisebb módosítása, az árak csökkentése és új értékesítési csatornák kialakítása - ez derül ki a Deloitte Touche Tohmatsu (Deloitte) tagvállalatai által nemrégiben közzétett tanulmányból.

A Deloitte termelő cégekre szakosodott részlegének vezetője, Gary Coleman a tanulmány legfőbb megállapításaival kapcsolatban elmondta: "A sikeres vállalatok túllépnek a hagyományos stratégiákon, azért hogy megfeleljenek a lényegesen alacsonyabb egy főre jutó GDP-vel rendelkező piacok igényeinek.

A vállalatoknak új kompetenciákat és szervezeti felépítést kell kialakítaniuk, ha azt szeretnék, hogy, hogy folyamatosan olyan innovatív termékekkel tudjanak előállni, amelyekkel kielégíthetik a feltörekvő piacok fogyasztóinak és ipari felvásárlóinak igényeit."

Coleman hozzátette: "Arra is szükség lesz, hogy kihasználják az anyavállalat szakértelmét az irányítás, üzleti folyamatok és vezetői gyakorlat terén, azért hogy ezeket a termékeket alacsonyabb áron kínálhassák, alkalmazkodva a feltörekvő piacok vásárlóinak lényegesen alacsonyabb vásárlóerejéhez.

A Deloitte legfrissebb, "Innovációs laboratórium: gazdasági siker a feltörekvő piacokon" című jelentése öt olyan stratégiai irányt határoz meg, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növeljék nyereségüket és növekedhessenek a feltörekvő piacokon.

A sikeres vállalat teendői:

  1. A helyi piacra szabott termékek kialakítása olyan költségek, árazás és üzleti modell mellett, amely megfelel az egy főre jutó GDP szabta lehetőségeknek.
  2. Helyi K+F tevékenység kialakítása a feltörekvő piacon és kapcsolat a helyi kereskedelmi vezetőkkel.
  3. A globális értéklánc lehetőségeinek kihasználása a nyereség és a költségek hatékony kezelése érdekében.
  4. Az ügyfelek alapos megismerése és a marketing stratégiák körülményekhez viszonyított módosítása a vásárlók és a piaci részesedés elnyerése érdekében.
  5. A tehetségek megnyerése olyan stratégiák kialakításával, amelyek segítségével az emberek eredményesen alkalmazhatók és képezhetők.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo