A Deloitte termelő cégekre szakosodott részlegének vezetője, Gary Coleman a tanulmány legfőbb megállapításaival kapcsolatban elmondta: "A sikeres vállalatok túllépnek a hagyományos stratégiákon, azért hogy megfeleljenek a lényegesen alacsonyabb egy főre jutó GDP-vel rendelkező piacok igényeinek.
A vállalatoknak új kompetenciákat és szervezeti felépítést kell kialakítaniuk, ha azt szeretnék, hogy, hogy folyamatosan olyan innovatív termékekkel tudjanak előállni, amelyekkel kielégíthetik a feltörekvő piacok fogyasztóinak és ipari felvásárlóinak igényeit."
Coleman hozzátette: "Arra is szükség lesz, hogy kihasználják az anyavállalat szakértelmét az irányítás, üzleti folyamatok és vezetői gyakorlat terén, azért hogy ezeket a termékeket alacsonyabb áron kínálhassák, alkalmazkodva a feltörekvő piacok vásárlóinak lényegesen alacsonyabb vásárlóerejéhez.
A Deloitte legfrissebb, "Innovációs laboratórium: gazdasági siker a feltörekvő piacokon" című jelentése öt olyan stratégiai irányt határoz meg, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növeljék nyereségüket és növekedhessenek a feltörekvő piacokon.
A sikeres vállalat teendői:
- A helyi piacra szabott termékek kialakítása olyan költségek, árazás és üzleti modell mellett, amely megfelel az egy főre jutó GDP szabta lehetőségeknek.
- Helyi K+F tevékenység kialakítása a feltörekvő piacon és kapcsolat a helyi kereskedelmi vezetőkkel.
- A globális értéklánc lehetőségeinek kihasználása a nyereség és a költségek hatékony kezelése érdekében.
- Az ügyfelek alapos megismerése és a marketing stratégiák körülményekhez viszonyított módosítása a vásárlók és a piaci részesedés elnyerése érdekében.
- A tehetségek megnyerése olyan stratégiák kialakításával, amelyek segítségével az emberek eredményesen alkalmazhatók és képezhetők.