Az idén októberben 208,6 ezer autót helyeztek újonnan forgalomba Németországban, 16,8 százalékkal többet, mint az előző év azonos hónapjában.
A német márkák közül az új regisztrációkban az Audi érte el a legerősebb növekedést, 94,8 százalékosat, ami a teljes forgalom 8,3 százalékát adta. A VW márka 45,9 százalékkal a második legerősebb növekedést érte el a forgalomba helyezésekben, részaránya azonban a legmagasabb volt, 19,7 százalékos.
A Ford márka forgalomba helyezései 19,3 százalékkal nőttek az egy évvel korábbihoz képest, részaránya pedig 5,7 százalék volt az októberi forgalomba helyezésekben.
A Mercedes 18,5 százalékos növekedést ért el, részaránya 10,2 százalék lett októberben. A Mini márka forgalomba helyezései szintén növekedtek, 6,7 százalékkal az egy évvel korábbihoz képest, az összes forgalomba helyezésből pedig 1,5 százalékkal vette ki a részét a márka.
A többi német márka forgalomba helyezési száma októberben csökkent az egy évvel korábbihoz képest: a Smart 76,2 százalékos csökkenéssel 0,3 százalékos részesedésre tett szert. Az Opel márkából éves összevetésben 20,0 százalékkal kevesebbet helyeztek forgalomba 4,7 százalékos részesedés mellett. A Porsche márka forgalomba helyezései 16,6 százalékkal csökkentek, a részesedése pedig 1,1 százalék volt októberben. BMW márkájú autót 13,9 százalékkal kevesebbet helyeztek forgalomba az idén októberben, mint tavaly, 7,2 százalékos részesedéssel a havi teljes volumenben.