A Visa új kampányt indít

A magyar Visa kártyabirtokosok már több mint 709 milliárd forintot költöttek Visa-kártyáikkal az idén. Ez a közép-kelet-európai régió többi országával összehasonlítva kitűnő eredménynek számít. A további növekedés elősegítése érdekékben a Visa International Visa 365 címmel május 1. és július 31. között harmadik alkalommal hirdeti meg éves eladáshelyi kampányát. A kezdeményezés azt kívánja elérni, hogy hazánk több mint 1,5 millió Visa kártyabirtokosa rendszeresen használja kártyáját a mindennapi bevásárlás során, a 18 ezer magyar kereskedőt pedig a Visa-kártyák elfogadására ösztönzi.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt két év során a Visa eladáshelyi marketingkampányai jelentős szerepet játszottak a magyar kártyaforgalom élénkítésében. Programjai keretében a Visa mind a kereskedőket, mind pedig a kártyabirtokosokat értékes díjakkal próbálta rábírni arra, hogy fizetéskor a kártyát részesítsék előnyben a készpénzzel szemben. Ez az idei program, a Visa 365 esetében sincs másként. Aki május 1. és július 31. között Visa-kártyáját legalább egy ízben fizetésre használja egy magyarországi kereskedőnél, sorsoláson vesz részt, és arra is esélyt kap, hogy 2001. augusztus 14-én megnyerje a fődíjat. Mind a kihúzott tranzakciószám mögött álló kártyabirtokos, mind pedig az elfogadó kereskedő 3 millió forintos vásárlási utalványt vehet át.

A Visa 365 kampány keretében héthetes vetélkedősorozat indul további nyereményekért Magyarország legnagyobb kereskedelmi rádiócsatornáján, a Danubiuson. A szerencsés telefonálók megforgathatják az előző napon lezajlott valamennyi Visa-tranzakció adatait tartalmazó virtuális szerencsekereket. A nyertesek annak a tranzakciónak az összegét kapják meg vásárlási utalványban, amelynél a kerék megáll.

A „titokzatos vásárló” program szintén a kampány érdekes színfoltjának ígérkezik. A Visa képviselői felkeresik a kereskedői elfogadóhelyeket, és ellenőrzik, hogy feltüntették-e az üzletben a Visa-logót. Ezt követően próbavásárlással győződnek meg arról, elfogadják-e Visa-kártyájukat, illetve, hogy az eladó felajánlja-e számukra a Visa-kártyás fizetés lehetőségét. Ha a próbavásárló elégedett a szolgáltatással, a kereskedő 15 000 forint értékű vásárlási utalványt, az eladó pedig értékes ajándékot kap a Visától.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo