A Visa új kampányt indít

A magyar Visa kártyabirtokosok már több mint 709 milliárd forintot költöttek Visa-kártyáikkal az idén. Ez a közép-kelet-európai régió többi országával összehasonlítva kitűnő eredménynek számít. A további növekedés elősegítése érdekékben a Visa International Visa 365 címmel május 1. és július 31. között harmadik alkalommal hirdeti meg éves eladáshelyi kampányát. A kezdeményezés azt kívánja elérni, hogy hazánk több mint 1,5 millió Visa kártyabirtokosa rendszeresen használja kártyáját a mindennapi bevásárlás során, a 18 ezer magyar kereskedőt pedig a Visa-kártyák elfogadására ösztönzi.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Az elmúlt két év során a Visa eladáshelyi marketingkampányai jelentős szerepet játszottak a magyar kártyaforgalom élénkítésében. Programjai keretében a Visa mind a kereskedőket, mind pedig a kártyabirtokosokat értékes díjakkal próbálta rábírni arra, hogy fizetéskor a kártyát részesítsék előnyben a készpénzzel szemben. Ez az idei program, a Visa 365 esetében sincs másként. Aki május 1. és július 31. között Visa-kártyáját legalább egy ízben fizetésre használja egy magyarországi kereskedőnél, sorsoláson vesz részt, és arra is esélyt kap, hogy 2001. augusztus 14-én megnyerje a fődíjat. Mind a kihúzott tranzakciószám mögött álló kártyabirtokos, mind pedig az elfogadó kereskedő 3 millió forintos vásárlási utalványt vehet át.

A Visa 365 kampány keretében héthetes vetélkedősorozat indul további nyereményekért Magyarország legnagyobb kereskedelmi rádiócsatornáján, a Danubiuson. A szerencsés telefonálók megforgathatják az előző napon lezajlott valamennyi Visa-tranzakció adatait tartalmazó virtuális szerencsekereket. A nyertesek annak a tranzakciónak az összegét kapják meg vásárlási utalványban, amelynél a kerék megáll.

A „titokzatos vásárló” program szintén a kampány érdekes színfoltjának ígérkezik. A Visa képviselői felkeresik a kereskedői elfogadóhelyeket, és ellenőrzik, hogy feltüntették-e az üzletben a Visa-logót. Ezt követően próbavásárlással győződnek meg arról, elfogadják-e Visa-kártyájukat, illetve, hogy az eladó felajánlja-e számukra a Visa-kártyás fizetés lehetőségét. Ha a próbavásárló elégedett a szolgáltatással, a kereskedő 15 000 forint értékű vásárlási utalványt, az eladó pedig értékes ajándékot kap a Visától.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo