A Visa új kampányt indít

A magyar Visa kártyabirtokosok már több mint 709 milliárd forintot költöttek Visa-kártyáikkal az idén. Ez a közép-kelet-európai régió többi országával összehasonlítva kitűnő eredménynek számít. A további növekedés elősegítése érdekékben a Visa International Visa 365 címmel május 1. és július 31. között harmadik alkalommal hirdeti meg éves eladáshelyi kampányát. A kezdeményezés azt kívánja elérni, hogy hazánk több mint 1,5 millió Visa kártyabirtokosa rendszeresen használja kártyáját a mindennapi bevásárlás során, a 18 ezer magyar kereskedőt pedig a Visa-kártyák elfogadására ösztönzi.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt két év során a Visa eladáshelyi marketingkampányai jelentős szerepet játszottak a magyar kártyaforgalom élénkítésében. Programjai keretében a Visa mind a kereskedőket, mind pedig a kártyabirtokosokat értékes díjakkal próbálta rábírni arra, hogy fizetéskor a kártyát részesítsék előnyben a készpénzzel szemben. Ez az idei program, a Visa 365 esetében sincs másként. Aki május 1. és július 31. között Visa-kártyáját legalább egy ízben fizetésre használja egy magyarországi kereskedőnél, sorsoláson vesz részt, és arra is esélyt kap, hogy 2001. augusztus 14-én megnyerje a fődíjat. Mind a kihúzott tranzakciószám mögött álló kártyabirtokos, mind pedig az elfogadó kereskedő 3 millió forintos vásárlási utalványt vehet át.

A Visa 365 kampány keretében héthetes vetélkedősorozat indul további nyereményekért Magyarország legnagyobb kereskedelmi rádiócsatornáján, a Danubiuson. A szerencsés telefonálók megforgathatják az előző napon lezajlott valamennyi Visa-tranzakció adatait tartalmazó virtuális szerencsekereket. A nyertesek annak a tranzakciónak az összegét kapják meg vásárlási utalványban, amelynél a kerék megáll.

A „titokzatos vásárló” program szintén a kampány érdekes színfoltjának ígérkezik. A Visa képviselői felkeresik a kereskedői elfogadóhelyeket, és ellenőrzik, hogy feltüntették-e az üzletben a Visa-logót. Ezt követően próbavásárlással győződnek meg arról, elfogadják-e Visa-kártyájukat, illetve, hogy az eladó felajánlja-e számukra a Visa-kártyás fizetés lehetőségét. Ha a próbavásárló elégedett a szolgáltatással, a kereskedő 15 000 forint értékű vásárlási utalványt, az eladó pedig értékes ajándékot kap a Visától.

Véleményvezér

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo