A VALMAR-ral kampányol a STABILO

A STABILO-nak alap célkitűzése, hogy ügynökségi bevonással egy olyan kampányt hozzon létre, amely során a STABILO márka és azon belül a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait lehetséges növelni a középiskolások és egyetemisták körében.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet” – mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.

A STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a STABILO point 88 tűfilc színpalettáját. Erre az időszakra új, játékos, szórakoztató neveket és jelentést kapnak a színek, a márka célcsoportja és a VALMAR segítségével.

A művészek közül a dalszövegírók, rapperek köthetők leginkább a kézzel jegyzeteléshez, hiszen e műfajok sajátossága a pillanatnyi benyomásokból, ötletekből, témákból táplálkozó szövegírás.  Ezért a VALMAR duó bevonásával és a kampányra írt számukkal mutatják be, hogy a STABILO és a kreativitás mire képes együtt.  A VALMAR a kampány keretében megalkotott egy új zenét és videoklipet, amelyet a tőlük jól megszokott stíluson és témán kívül a színek is inspiráltak.  Ezen felül pedig a VALMAR TikTok tartalmakon keresztül felhívja követőit, hogy ők is inspirálódjanak a színekből, és adjanak új, egyedi, kreatív, asszociatív nevet kedvenc point 88 színüknek, vagy írjanak néhány sor rapszöveget egy szín említésével és posztolják ki #stabiloszinesszavak hashtaggel TikTokra. A nyertesek személyesen találkozhatnak az énekesekkel, és emellett izgalmas nyereményekkel is gazdagodhatnak.

Adott volt a TikTok platform használata, ahol a havi felhasználók 60 százaléka 16 és 24 év között van, ezen belül a Hashtag Challenge megoldás, amivel a kreatív koncepciót az influencerek bevonásával egy természetes és könnyed kihívás támogatja.  Magyarországon a TikTok Hashtag Challenge-dzsel kapcsolatban minimális a tapasztalat, a trendek, kihívások is igen gyorsan jönnek-mennek, de a kampány kidolgozása alatt egyre inkább körvonalazódott (kiszínesedett), hogy jelenleg ez a megfelelő tartalomtípus és megközelítés, ami sikerhez vezethet.” – emelte ki a Lounge Group Head of Digital szakembere, Tóth Adrienne.

A STABILO point 88 őszi kampánya október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.

 

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo