Akár a kabátzsebben is tölthető a mobil

A Silvr Lining ruházati cég látszólag rendíthetetlenül bízik benne, hogy az emberiség optimizmusának, gyakorlati érzékének és problémamegoldó képességének köszönhetően sikerül megoldást találni a minket körülvevő számos válságra, írja az inventorspot.com.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 

A vállalat sajátos módon járul hozzá ehhez: kollekcióikban a természetes anyagokat a legmodernebb technológiával ötvözik. Futurisztikus és drága ruháik legmerészebb irányvonala a GO Collection, amelynek darabjait napelemes cellákkal látták el. A GO Collection a tudatos vásárlónak energiatermelő mellényeket, dzsekiket, nadrágokat kínál, olíva vagy szürke színekben. A típustól függően 2-6 zsebre erősített napelemmel felszerelt ruhákat természetesen további cellákkal lehet bővíteni. Hogy pontosan mennyi energiát termel az USB 2.0 kompatibilis eszköz, arra nem térnek ki a gyártó.

A kollekciót Sandra Garratt, a Silvr Lining tervezője álmodta meg, a Project Runaway designere, Andrae Gonzalo segítségével, a technikai részletek kidolgozásához pedig az MIT szakembereit kérték fel. A ruhadarabok ára enyhén sokkoló: egy mellényt 200 ezer forintnak megfelelő összegért lehet megvásárolni, egy dzseki körülbelül 255 ezer forintba kerül, a kabátot pedig 272 ezerért szerezheti be az energiaigényes vásárló. (Nagy hangsúlyt kíván fektetni a kormány a megújuló energiák hasznosítására, ha más módszerekkel is.)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo