Mire jó az elektronikus polccímke?

A brit ZBD Displays és a magyar Laurel együttműködésének eredményeként a szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejlesztette tovább üzleteit. A próbaüzem 2012 májusában indult az Orange boltmegújítási programjának részeként. Azóta szeptemberben átadták a tízedik boltot is, 2012-13-ban a teljes Orange hálózatot felszerelik.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejleszti üzleteiben a termékinformációk kijelzésére szolgáló rendszerét. A technológia próbaüzemét a brit ZBD és a magyar Laurel Cégcsoport együttműködése nyerte el. A megállapodás és a projekt kiterjedt a ZBD elektronikus polccímke megoldására, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformáció és lokációmenedzsment szoftver bevezetésére, valamint a ProCAM cég által gyártott egyedi bútorzat kialakítására is - közölte a Laurel.

Terjeszkedés Szlovákiában
A székesfehérvári Laurel a nyáron jelezte, hogy Szlovákiában kíván terjeszkedni. A lépést a korábbi évek dinamikus növekedésének fenntartásával indokolták. Az első évben a partneri kör bővítését, a hazai cégcsoport termék és szolgáltatás portfóliójának bemutatását, a helyi lehetőségek további feltérképezését tervezik.
Automatikus címkézés a központból

Az áruházakba a ZBD grafikus polccímke legnagyobb változatát telepítették, amely kiváló láthatóságot és megfelelően nagy felületet nyújt a termékinformációk, árak és csomagajánlatok megjelenítéséhez. A Laurel rendszere központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített címkék tartalmát és a polctükröt. Az Orange így egységes arculattal jelenhet meg, lehetősége lesz az azonnali piaci reakciókra és a marketing támogatására.

Az e-papír alapú címkék előnyeit szerte a világon most kezdik felfedezni. Ennek köszönhetően a gyártó brit ZBD az előző év 4,1 millió dolláros forgalmát 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma csaknem megháromszorozódott. Mára a cég világszerte több mint 3 millió címkét telepített 700 helyszínen.

Mire jó az e-cimke?

Az e-papír alapú polccímkék nagy felbontású, energiát nem igénylő kijelzők, amelyeken – a vezeték nélküli kommunikáció révén – automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések az eladótérben vagy a raktárakban. A több méretben gyártott termék amellett, hogy természetesen sok papír- és nyomtatási költséget takarít meg, gyakorlatilag megszünteti a minden kereskedésben jellemző árazás, illetve a gyárak raktári-logisztikai jelöléseinek nyűgét – mondta el a Laurel üzletágvezetője, Bessenyei Attila.

A ZBD a kereskedelmi szektoron kívül több mint 40 nemzetközi szintű ügyféllel dolgozik 8 ágazatban, beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet. Például a gyárak, a logisztikai központok raktáraiban is rengeteg címkével dolgoznak, ahol általában a készletkezelési rendszerrel integrálva a címkéken automatikusan jelennek meg a tárolási helyekhez rendelt termékinformációk, továbbá a felületen vonalkódokat, számokat és piktogramokat is kijeleznek, amelyek lényegesen gyorsítják a készletmozgatási folyamatokat.

 

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo