Mire jó az elektronikus polccímke?

A brit ZBD Displays és a magyar Laurel együttműködésének eredményeként a szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejlesztette tovább üzleteit. A próbaüzem 2012 májusában indult az Orange boltmegújítási programjának részeként. Azóta szeptemberben átadták a tízedik boltot is, 2012-13-ban a teljes Orange hálózatot felszerelik.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejleszti üzleteiben a termékinformációk kijelzésére szolgáló rendszerét. A technológia próbaüzemét a brit ZBD és a magyar Laurel Cégcsoport együttműködése nyerte el. A megállapodás és a projekt kiterjedt a ZBD elektronikus polccímke megoldására, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformáció és lokációmenedzsment szoftver bevezetésére, valamint a ProCAM cég által gyártott egyedi bútorzat kialakítására is - közölte a Laurel.

Terjeszkedés Szlovákiában
A székesfehérvári Laurel a nyáron jelezte, hogy Szlovákiában kíván terjeszkedni. A lépést a korábbi évek dinamikus növekedésének fenntartásával indokolták. Az első évben a partneri kör bővítését, a hazai cégcsoport termék és szolgáltatás portfóliójának bemutatását, a helyi lehetőségek további feltérképezését tervezik.
Automatikus címkézés a központból

Az áruházakba a ZBD grafikus polccímke legnagyobb változatát telepítették, amely kiváló láthatóságot és megfelelően nagy felületet nyújt a termékinformációk, árak és csomagajánlatok megjelenítéséhez. A Laurel rendszere központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített címkék tartalmát és a polctükröt. Az Orange így egységes arculattal jelenhet meg, lehetősége lesz az azonnali piaci reakciókra és a marketing támogatására.

Az e-papír alapú címkék előnyeit szerte a világon most kezdik felfedezni. Ennek köszönhetően a gyártó brit ZBD az előző év 4,1 millió dolláros forgalmát 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma csaknem megháromszorozódott. Mára a cég világszerte több mint 3 millió címkét telepített 700 helyszínen.

Mire jó az e-cimke?

Az e-papír alapú polccímkék nagy felbontású, energiát nem igénylő kijelzők, amelyeken – a vezeték nélküli kommunikáció révén – automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések az eladótérben vagy a raktárakban. A több méretben gyártott termék amellett, hogy természetesen sok papír- és nyomtatási költséget takarít meg, gyakorlatilag megszünteti a minden kereskedésben jellemző árazás, illetve a gyárak raktári-logisztikai jelöléseinek nyűgét – mondta el a Laurel üzletágvezetője, Bessenyei Attila.

A ZBD a kereskedelmi szektoron kívül több mint 40 nemzetközi szintű ügyféllel dolgozik 8 ágazatban, beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet. Például a gyárak, a logisztikai központok raktáraiban is rengeteg címkével dolgoznak, ahol általában a készletkezelési rendszerrel integrálva a címkéken automatikusan jelennek meg a tárolási helyekhez rendelt termékinformációk, továbbá a felületen vonalkódokat, számokat és piktogramokat is kijeleznek, amelyek lényegesen gyorsítják a készletmozgatási folyamatokat.

 

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo