Új szolgáltatások kreatív szakembereknek

Újabb szolgáltatásokkal bővült a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. A showroom és a tesztelői adminisztrációs felület kiegészítő szolgáltatásként jött létre, a kreatív szakemberek és a bannerfejlesztők munkájának támogatására. A showroom a tervezés fázisában, a tesztelői adminisztrációs felület pedig a hirdetések kivitelezésekor nyújt segítséget az Adverticum ügyfeleinek.

Adverticum showroomban a hirdetők és a tartalomszolgáltatók munkatársai a megvalósult, AdServer által kiszolgált kreatív hirdetéseket nézhetik meg valós környezetben. A showroom, a kreatív készítés folyamatának első lépéseinél, a kampánytervezés szakaszában nyújt segítséget a hirdetők valamint a kreatív ügynökségek munkájában, a tesztelői adminisztrációs felület pedig a folyamat végén, a hirdetések kivitelezésében, a fejlesztés fázisában jelent segítséget a bannerkészítőknek.

A showroom a látványos hirdetések bemutatására, míg a tesztelői felület a megvalósítás és a működés támogatására koncentrál.

A showroom létrehozásának célja az volt, hogy bemutassuk az AdServerben rejlő lehetőségeket. Fontosnak tartottuk, hogy a hirdetők és az ügynökségek lássák, tudják, milyen egyedi megoldásokban gondolkozhatnak egy –egy online hirdetés megtervezése során. Konkrét, már megvalósult kampányok bemutatásával szeretnénk szemléltetni a kreatív lehetőségeket”- mondta el Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.

„A tesztelői admin felületetet ügyfeleink igényei alapján alakítottuk ki annak érdekében, hogy a bannerkészítők az AdServer egyszerűsített adminisztrációs felületén, működés közben próbálhassák ki a hirdetéseket,, gyakorlati segítséget nyújtva ezzel a bannerkészítés folyamatában.. A felület használatával elkerülhető, hogy egy kampány ne induljon el egy esetlegesen nem megfelelően elkészített kreatív miatt.” - tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.

A két új szolgáltatás létrehozásával az Adverticum hatékony eszközöket kínál a kreatív és banner készítő szakembereknek, annak érdekében, hogy látványos, és kiválóan működő kampányokat hozhassanak létre mind az online felületeken hirdetők, mind pedig az online média megelégedésére.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo