Adverticum showroomban a hirdetők és a tartalomszolgáltatók munkatársai a megvalósult, AdServer által kiszolgált kreatív hirdetéseket nézhetik meg valós környezetben. A showroom, a kreatív készítés folyamatának első lépéseinél, a kampánytervezés szakaszában nyújt segítséget a hirdetők valamint a kreatív ügynökségek munkájában, a tesztelői adminisztrációs felület pedig a folyamat végén, a hirdetések kivitelezésében, a fejlesztés fázisában jelent segítséget a bannerkészítőknek.
A showroom a látványos hirdetések bemutatására, míg a tesztelői felület a megvalósítás és a működés támogatására koncentrál.
„A showroom létrehozásának célja az volt, hogy bemutassuk az AdServerben rejlő lehetőségeket. Fontosnak tartottuk, hogy a hirdetők és az ügynökségek lássák, tudják, milyen egyedi megoldásokban gondolkozhatnak egy –egy online hirdetés megtervezése során. Konkrét, már megvalósult kampányok bemutatásával szeretnénk szemléltetni a kreatív lehetőségeket”- mondta el Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.
„A tesztelői admin felületetet ügyfeleink igényei alapján alakítottuk ki annak érdekében, hogy a bannerkészítők az AdServer egyszerűsített adminisztrációs felületén, működés közben próbálhassák ki a hirdetéseket,, gyakorlati segítséget nyújtva ezzel a bannerkészítés folyamatában.. A felület használatával elkerülhető, hogy egy kampány ne induljon el egy esetlegesen nem megfelelően elkészített kreatív miatt.” - tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.
A két új szolgáltatás létrehozásával az Adverticum hatékony eszközöket kínál a kreatív és banner készítő szakembereknek, annak érdekében, hogy látványos, és kiválóan működő kampányokat hozhassanak létre mind az online felületeken hirdetők, mind pedig az online média megelégedésére.