A jelentkezők két kategóriában - 20 üzlethelyiség alatt, 20 üzlethelyiség felett - versengtek. Az országszerte 18 Teleponttal rendelkező Invitel a 20 üzlethelyiség alatti kategóriában érdemelte ki az elsőnek járó elismerést. A kategória második helyezettje az OpenHouse Ingatlan Franchise Hálózat lett, a kategória harmadik helyezettje a Signal Biztosító Zrt.
A jelentkező vállalatok üzlethelyiségeit „ál-vásárlók" látogatták, hogy kiderítsék, az adott üzletben mennyire ügyfélbarát a kiszolgálás és a környezet, illetve hogy a vállalat ügyfélkezelési politikája hogyan is fest a mindennapi gyakorlatban, az ügyfelek szemszögéből nézve. A próbavásárlásokra véletlenszerű időpontokban került sor, egy-egy üzletbe több alkalommal is visszatértek a tesztet végző bírálók, akik országszerte tesztelték a versenyzők üzleteit.
Az Invitel a verseny-időszakon kívül is sokat tesz az ügyfelek elégedettségéért, így a díjat leginkább a Telepontok felkészült munkatársai érdemelték ki. A társaság külsős céget is megbíz azzal, hogy folyamatosan vizsgálja, hogy milyen élményt kínál vevőinek egy-egy látogatás a Telepontokban. Azért is fontos a folyamatos mérés, mert egy évben, átlagosan az Invitel ügyfeleinek fele legalább egyszer személyesen is felkeresi az Invitel helyi Telepontját. A folyamatos munka sikerét a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díj is igazolja.