A szakmai roadshow-ra több mint 450 mikro-, kis és középvállalkozó látogatott el. A résztvevők érdekes előadásokon vehettek részt, valamint személyre szabott információkat kaphattak szakértőktől. A rendezvényen a Telekom mellett, a K&H, a Microsoft és az Opten is képviseltette magát.
,,A KKV szektor az egyik legmeghatározóbb szeletét jelenti a magyar gazdaságnak, ugyanis a hazánkban működő vállalkozások körülbelül 99%-a mikro-, kis- és középvállalkozásnak minősül. A célunk az volt ezzel a rendezvénysorozattal, hogy a budapesti vállalkozók mellett a vidékieknek is segítsünk, hogy hogyan érjenek el növekedést azonnali beruházások nélkül oly módon, hogy még akár a költségeiket is csökkenthetik."- számolt be Fülöp Gábor, a Telekom KKV értékesítési ágazatának vezetője.
A legaktívabbak a debreceni vállalkozók voltak, akik teljesen megtöltötték a Kölcsey Központot. A konferencián résztvevők érdekes előadásokat hallgathattak meg, többek között arról, hogy hogyan lehet egy nappalit a legegyszerűbben korszerű e-irodává alakítani, miért fontos a vállalkozások életében az első benyomás, és hogyan tudják ezt pozitív irányba alakítani.
Emellett informálódhattak, hogy hogyan kerüljék el a megbízhatatlan partnereket, amelyek akár csődbe is vihetik a vállalkozásukat. A konferencia egyik leginteraktívabb motívumaként megtapasztalhatták, hogy milyen lehetőségeket nyújt az online konferencia, és hasznos információkhoz jutottak a költségtudatos bankolás kapcsán, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá váljon a napi üzletmenet.