Nagyot kaszált egy magyar az Indiegogon

Valósággal felrobbantotta az Indiegogo közösséget és az internetet a magyar high-tech luxuskarkötő, a tago arc. A forradalmi magyar találmány alig több mint egy nap alatt túlteljesítette a kitűzött 40 ezer dolláros támogatási célt.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Alig több mint egy nap leforgása alatt 50 ezer dollárnyi támogatást szerzett a tago arc E Ink kijelzős luxuskarkötő az Indiegogo közösségi finanszírozási oldalon. Óriási hájp alakult ki a termék körül, a világ különböző országaiban, például Amerikában, Dubaiban, Oroszországban, Franciaországban, Olaszországban, Németországban és Japánban vezető technológiai- és divatszájtok számoltak be róla. A divatcikk kedvezményes csomagjait egy nap alatt elkapkodták, jelenleg 259 dolláros áron lehet még hozzájutni a tago arc karkötőhöz.

A magyar fejlesztésű high tech luxuskarkötő forradalmi újítása, hogy a viselhető technológiát ötvözi a luxusdivattal, a karkötő kijelzőjének mintája egy mobilapplikáció segítségével bármikor könnyedén megváltoztatható. Így tulajdonképpen egy eszközzel végtelen számú ékszerhez juthatunk. A karkötő továbbá nem igényel energiaforrást, illetve töltést, így igazán kecses, gombok, akkumulátorok és kábelek nélküli dizájnt sikerült kialakítani.

Az Indiegogo közösségi finanszírozási kampányában az eredetileg egy hónapra kitűzött célt alig egy nap leforgása alatt teljesítette a magyar startup. „Tudjuk, hogy ez még csak a kezdet, és a neheze még hátravan. Nem állhatunk meg, folyamatosan reagálnunk kell a nemzetközi kampány sikerére, változásaira. Az a célunk, hogy a világon nők milliói szeressenek bele a tago arc-ba: a külsőbe és a tökéletesen egyszerű működésbe.” – fogalmazott Kovács Zoltán a L!BER8 Technology alapítója.

(A közösségi finanszírozásban szinte bármire össze lehet szedni a pénzt.)

A 30 napos kampány bevételéből a L!BER8 a működő prototípus dizájnját tervezi tökéletesíteni és a tömeggyártást szeretné megkezdeni, kompromisszum nélküli, magas minőségben.

„Nagyon hálásak vagyunk és köszönjük a magyar barátoknak, ismerősöknek, támogatóknak, valamint különösen az újságíróknak, hogy példanélküli összefogással segítettek beindítani a folyamatot: az első előrendelők magyarok voltak, több, mint 80-an támogatták a kampányt az első két órában. Ez kulcsfontosságú momentum volt az eddigi siker elérésében.” – tette hozzá Szirmay Nikoletta, a cég kommunikációs vezetője.

Ezek a trendek nagyot durranhatnak az idén
Bődületes sebességgel fejlődik a startup-világ, sorra jönnek az újabb és újabb tech-mikrocégek. De melyek azok a trendek, amelyek az idén nagyot durranhatnak? Bemutatunk hat nagy jövő előtt álló területet, amelyekbe érdemes befektetni.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo