Mindent egy helyről, ráadásul online?

Megjelent a hazai utazási piac első dynamic packaging szolgáltatója, a Triplanet utazási portál. Az új, és hazánkban is sikerre ítélt utazási koncepció minőségi utazási élményt kínál.

A Triplanet utazási portál felületén 2008-ban közel ezer foglalás történt, felhasználóinak száma - a 2008 eleji indulás óta, vagyis fél év alatt - 150 000 látogatóra nőtt, melyből több mint 1500 utas. A cég idén 200-300 millió forintos forgalommal számol, így a három legnagyobb forgalmat bonyolító online szolgáltató egyike. 2009-ben piacvezető szerepre tör, árbevételét a tulajdonosok terve szerint jövőre megtízszerezi.

Bánki Róbert, a Triplanet Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az erős informatikai háttér kihasználása mellett elsődleges célja egy új piac felépítése. "Meggyőződésem, hogy itthon nagyot szólhat a dynamic packaging, mert a magyar fiatalok nyitottak a világra, és otthonosan mozognak az interneten is. Gyakran hallom, hogy a magyar internetező keveset vásárol online. Tapasztalatom szerint semmi baj nincs a magyar internetezővel, csak rendesen ki kell szolgálni! Biztos vagyok benne, hogy az igény létezik, és komoly piacot fogunk tudni építeni, ha a megfelelő eszközökkel próbálkozunk. Azok, akik néhány kattintásból maguk állíthatják össze az utazásukat, teljesen szabadon, ráadásul sok esetben olcsóbban is, egész más élményekkel indulnak és térnek haza, mint azok, akik társasutazáson vettek részt." 

Dynamic packaging

A dynamic packaging technológia lényege, hogy az utazó a csomagtúrák helyett saját magának állíthatja össze utazását. A Triplanet 250 légitársaság és 60 000 szálláshely azonnal foglalható ajánlatát kínálja felületén, hamarosan autóbérlés, városnézés, koncert- és sportesemény belépők is elérhetőek lesznek a portálon keresztül.

Amellett, hogy az utas a számára legmegfelelőbb ajánlatokat válogathatja össze a kínálatból, utazási irodáknál vásárolható túrákhoz képest olcsóbban is juthat hozzá mindehhez, hiszen nem kell megfizetni a hagyományos utazási irodák katalógusait, irodáit, munkatársait, és az utazásszervezési felárakat.

A Triplanet egy független utazási tanácsadó portál, amely nem a kereskedelmi szabályszerűségek szerint, hanem felhasználói, valódi hús-vér utasok ajánlásai és utazás-értékelései alapján helyez előtérbe utazásokat.

Fontos megkülönböztető értéke a "dynamic packaging" technológiának - akár a hagyományos utazási irodákkal, akár a weben katalógus-utakat értékesítő szolgáltatásokkal szemben -, hogy valós idejű szolgáltatást kínál. Ennek megfelelően a disztribúciós rendszer aktuálisan legkedvezőbb ajánlatát dobja föl minden egyes keresésre. A Triplanet az első olyan rendszer, amelyben érdemes az internet nyújtotta dinamizmust online vásárlás formájában kihasználni.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo