A Budapest Bank „Üzleti siker honlappal” –pályázatával azokat a kis cégeket kereste, amelyek hatékonyan használják ki az online térben rejlő lehetőséget. A decemberi eredményhirdetésen egy telekocsi szolgáltatást nyújtó és egy LED-es fényforrásokat értékesítő weboldal kapta a díjakat.
Több mint száz, a legkülönfélébb területen működő vállalkozás pályázott a bank „Üzleti siker honlappal” díjára. A pályázatokat értékelő szakmai zsűri* többek között a weboldalak logikus felépítését, átláthatóságát és egyszerű kezelhetőségét értékelte, valamint azokat a szolgáltatásokat és tartalmakat, amelyek megkönnyítik az online tájékozódást és a vásárlást – azaz hatékonyan járulnak hozzá az üzletmenethez.
Szakértőnk elmondja, milyennek kell lennie egy modern céges honlapnak!
A zsűri értékelése alapján a díj nyertese a www.lednagyker.hu oldal lett, amely nemcsak termékeivel, de a honlapján elérhető energiamegtakarítás kalkulátorával is a villamosenergia-használat csökkentését segíti elő. Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, a pályázatokat értékelő grémium tagja szerint: „Ez a honlap jól kezelhető, transzparens és esztétikus. Nemcsak kedvet csinál a felhasználónak, de bizalmat is kelt. Egyformán használható vállalati és lakossági ügyfelek számára, tömören informatív és kellően interaktív. Ideálisan köti össze a kellemest a hasznossal.”
A zsűri emellett tíz honlapot közönségszavazásra bocsátott, amelynek nyertese – a több mint 6300 szavazat közel 70%-át bezsebelő – www.oszkar.com lett. A 2007 vége óta működő Online Személyfuvar Közvetítő Rendszer, nevéből adódóan, igen hasznos tevékenységet lát el: az utazni vágyók fuvart, az unatkozó autósok pedig útitársat találhatnak a felületen, amelynek már 80 ezer regisztrált felhasználója van.
Itt megtudhatja, milyen kötelező elemekkel kell rendelkeznie céges honlapjának!
„A kis cégek több területen is hátrányban vannak a nagyobbakkal szemben, például nincs dedikált ember és megfelelő erőforrás a különböző üzleti területekre, így az értékesítés erősítésére sem. Több programot és eszközt is biztosítunk ezért számukra, amelyek a piacszerzésben fontos szerepet játszó online jelenlétet és ezzel a sikeresebb működést támogatják” – mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro üzletágának vezetője.