MagyarBrands díjat kapott a Piac & Profit

Idén első alkalommal a Superbrands díj mellett MagyarBrands díjat is kapott Piac & Profit. Az igazi magyar márkákat díjazó MagyarBrands Bizottság döntése alapján a Piac & Profitot minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is a TOP márkák között tartják számon.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2013-ben negyedszer tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján a Piac & Profit igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

A Piac & Profitról

A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 16. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A Kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül látja el a piacbővítéshez, folyamatos fejlődéshez, növekedéshez szükséges tudással, információkkal, a hazai kkv-döntéshozókat.

„Meggyőződésünk, hogy a magyar kis- és közepes vállalkozásoknak szüksége van a komplex tudás elsajátítására.  Igyekszünk sokoldalú, a nagyvállalatokat a kkv-kkal és a kkv-kat egymással összekapcsoló szolgáltatási portfóliót nyújtani. Többek között fontosnak tartjuk a Kkv-k edukációját, hogy versenyképes, és stabil vállalkozások jöjjenek létre Magyarországon, és ezek a vállalkozások tovább növeljék  az ország gazdasági lendületét.” nyilatkozta Demcsák Mária ügyvezető igazgató.

A kiadó portfóliójába tartozik a havonta megjelenő Piac & Profit üzleti magazin, www.piacesprofit.hu weboldal, valamint az Életforma és Autoblog online site-ok. A Piac és Profit Kiadó konferencia-üzletága 14. éve van jelen a gazdasági, üzleti témájú szakrendezvények piacán. Évente már több mint 40 sikeres rendezvény kapcsolódik a Kiadó nevéhez országszerte. A Piac & Profit Klub pedig az üzleti kapcsolatépítés színtere, melyet 2012 szeptemberétől üzemeltet a cég.  Ezen felül a Piac & Profit elkötelezett az üzleti etika, a társadalmi felelősségvállalás, a környezettudatosság mellett, és aktív szerepet vállal e magatartás- és gondolkodásmód megismertetésében és terjesztésében. A Piac & Profit háromszoros Superbrands Díjas.

A MagyarBrands díjról

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén negyedszer tette közzé a vezető hazai márkák listáját. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése és ismertség fokoszú fogyasztói kutatás alapján kapták meg az elismerést.  A kiválasztás pályázati rendszerben és a MagyarBrands Bizottság jelölése alapján történt. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo