Piac & marketing

facebook, közösségi oldalak, online marketing

Magyarok a Facebook-on

piacesprofit.hu

Időről időre érdemes megnézni, mit jelent a magyar piac a Facebook platformjain keresztül. Lévai Richárd, Facebook-marketingszakértő, a Piac & Profit Online Akadémia oktatójának segítségével most egy gyors pillantást vetünk a legnagyobb közösségi oldalon aktív magyarokra.

Tovább olvasom »
az év honlapja

Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!

piacesprofit.hu

Már lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 17. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb webes megoldásokon kívül a legjobb influencer kampányokat is várja. Indul ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Tovább olvasom »
tartalommarketing, Vavrek Balázs

Így használd a metaforát a szövegírásban

piacesprofit.hu

Talán mind közül a legerősebb nyelvi eszköz a metafora. Rögtön kijavítanál, hogy költői képként tanultad anno, ám szándékosan írtam le nyelvi eszközként – a metaforát nem zárhatjuk az irodalom keretei közé, mert az élet szinte minden területén belefutsz. Ott van a kedvenc dalszövegedben és ott van a filmjeidben. Ott van a kiváló szónoklatokban és ott van a mindennapi társalgásaidban is (amikor azt mondod, hogy araszolsz a dugóban, akkor metaforikus igével beszélsz képletesen). És ott van a salesszövegeidben is. Ebben a cikkben először megnézzük azt, hogy miért ez a legerősebb nyelvi eszköz, utána pedig megmutatom, hogy hogyan tudsz vele varázsolni.

Tovább olvasom »
influencer, influencer marketing, online marketing, tartalommarketing

Influencerek: az eredetiség a varázsszó

piacesprofit.hu

Az elmúlt években itthon is látványosan megnőtt az érdeklődés a tartalommarketing iránt. Természetesen nem mindegy hogyan építjük fel tartalommarketinggel kapcsolatos stratégiánkat sem. A digitális korban, amikor a tömegmédia hatékonysága már nem olyan, mint régen, a személyre szabott kommunikáció egyre fontosabb. Így kapott fontos szerepet a tartalom mellett az influencerek véleménye is. Erről kérdeztük Lucie Lavenu-t a ShopAlike nemzetközi csapatának online marketing specialistáját.

Tovább olvasom »
cégtábla, jogi kisokos

A cégtábla kihelyezésének szabályai – miért kötelező minden cég részére?

piacesprofit.hu

A cégeknek számos – széles körben ismert – szabálynak kell megfelelniük, így szinte mindenki tudja, hogy a cég székhelyén cégtáblát kell kihelyezni. De tekintsük át röviden, pontosan milyen szabályok is vonatkoznak rájuk? Melyek a cégtáblával kapcsolatos lényeges előírások? Az act legal | Bán és Karika Ügyvédi Társulás segítségével az alábbiakban szedtük össze a legfontosabb tudnivalókat.

Tovább olvasom »
chatbot, marketing, robot

Mobil, messenger, chatbot: itt a marketing jövője

Kriston László

A laptop inkább munkaeszköz, de mindenütt máshol a mobil van a kezünkben. Értelemszerűen a marketingnek is ezen az eszközön kell elérnie az ügyfelet, a vásárlót. Hogyan érvényesül e terepen a közösségi média, a tartalommarketing, a tartalommutáció, a videók, a bannerek? A Piac & Profit Cégmarketing – 2018 című konferenciáján a marketingszakma neves szakemberei ismertették meglátásaikat és tanácsaikat.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor