Piac & marketing

facebook, gdpr, google, online marketing, uniós adatvédelmi rendelet, uniós szabályozás

GDPR: gyakorlati tanácsok online marketingeseknek

piacesprofit.hu

Már csak néhány nap és a gyakorlatban is alkalmaznunk kell az új uniós adatvédelmi rendelet, ismertebb nevén a GDPR rendelkezéseit, méghozzá az online marketingben is. Papp Gábor, közösségi marketing szakértő segítségével az ezen a területen dolgozóknak adunk néhány praktikus tanácsot.

Tovább olvasom »
kapcsolatépítés, kiállítás, kkv, németország, nemzetközi megjelenés, vásár

Bűn kihagyni

Nagy Mariann

Óriási lehetőséget mulaszt el az a vállalkozó, aki úgy akar külföldi piacokat szerezni, hogy eszébe sem jut részt venni egy-egy nagyobb nemzetközi bemutatkozáson. Erre hívja fel a figyelmet a Deutsche Messe magyarországi képviseletének vezetője, Wolf Erik. A Messe Düsseldorf és a Messe Frankfurt képviseletvezetője, Máté Szilvia úgy látja, egyre több magyar kkv felismeri a nemzetközi megjelenés jelentőségét, de való igaz, még mindig kevesen vannak.

Tovább olvasom »
Farkas Zsolt, közösségi oldalak, online marketing, social marketing

A social marketing túllépett a cuki cicás képeken

piacesprofit.hu

A Social Media Examiner minden év elején elkészít egy átfogó összegzést az előző évről egy nagy közösségi média elemzés keretében, melyben marketing szakembereket kérdeznek meg közösségi média trendekről, marketing csatornákról, valamint arról, hogy milyen irányú változások következhetnek be közeljövőben. Az idei elemzés tanulságait és lényegi pontjait mutatjuk be Farkas Zsolt közösségi média szakértő cikkének segítségével.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez
kiskereskedelem, mosolygás, ügyfélkezelés

Megdőlt egy tévhit: szeretnek mosolyogni a magyar eladók

piacesprofit.hu

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben Magyarország a köszönés kategóriájában második helyen végzett, emellett a magyar ügyfelek 86 százalékára rámosolyognak. Egyedül a kapcsolt értékesítés területén kellene fejlődniük a magyar eladóknak, viszont még ezzel a teljesítménnyel is nagy kereskedelmi hagyományokkal rendelkező országokat előzünk meg.

Tovább olvasom »
alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
google, keresőmarketing, online marketing, seo

Keresőmarketing-trendek: merre tart a Google különböző eszközökön?

piacesprofit.hu

A keresőmarketing folyamatosan változik. Ma már nagyon sok stratégia nem működik, ami néhány éve még sikereket hozott. Ez elsősorban a Google fejlődéséből következik. A Google pedig a mi igényeinket elégíti ki. Hogy változtak meg a keresési szokásaink az elmúlt 3 évben? Minorics Dávid online marketingszakértő segítségével elemezzük a legfrissebb trendeket.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez

Szakértő partnereink

GÖCZŐ ÁGNES
www.marketingjam.eu
HÉJJ SZILÁRD
MarketingArc
LANGMÁR ZSUZSANNA
www.szovegirasblog.hu
LESKÓ NORBERT, vezérigazgató
MiniCRM Zrt.
www.minicrm.hu
SZALAI KÁROLY
Értékesítés, marketing, tréning
www.salesblogforu.wordpress.com
SZILÁGYI TÍMEA
www.mikromarketing.hu/

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor