Piac & marketing

Földi Miklós Dániel, illatszer, marketing, neuromarketing, reklámpszichológia

Neked milyen szagú a marketinged?

piacesprofit.hu

Az illatok erős érzelmeket, komplex emléket váltanak ki belőlünk, a vállalkozások túlnyomó többsége mégsem használja őket tudatosan. Pedig ezzel egy nagy erejű marketingeszközről mondanak le – állítja Földi Miklós Dániel reklámpszichológus.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez
értékesítés, fogyasztóvédelem, panaszos ügyfél, ügyfélélmény, ügyfélkezelés

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

piacesprofit.hu

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez

Szakértő partnereink

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor