Piac & marketing

Földi Miklós Dániel, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

piacesprofit.hu

Régi kérdés, hogy milyen betűtípust használjunk, ha azt szeretnénk, hogy megjegyezzék az üzenetünket. A legtöbben azt gondolják, hogy a legjobb a legegyszerűbb, de mint kiderült, ez nem mindig igaz. A könnyen olvasható betűtípusok cselekvésre késztetnek, a nehezebben olvashatók viszont nagyobb figyelmet kapnak, és jobban megjegyezzük őket – hívta fel a figyelmet szakértőnk.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, influencerek, marketing

Megdöbbentő eredmények: leáldozóban az influencereknek?

piacesprofit.hu

A rengeteg lehetőséggel bombázott közönség folyamatosan vásárlási döntése egyszerűsítésére törekszik. Ennek érdekében a digitális technológia használatán kívül a mérvadó közösségek és más szakemberek véleményét veszik figyelembe a fogyasztók, de csak kevesebb mint 20 százalékuk állítja, hogy hírességek vagy véleményvezérek miatt vásárol meg egy adott terméket. 

Tovább olvasom »
dr. Erdős Zsuzsanna, kommunikáció, üzleti etikett

Egy rosszul használt üzleti gesztus

piacesprofit.hu

A tárgyalópartner szimpátiájának elnyeréséhez számtalan verbális és nonverbális eszközhöz nyúlhatunk, azonban vigyázat! Amíg egy ösztönös, őszinte gesztus aranyat érhet, egy betanult, manipulációs céllal alkalmazott gesztus lerombolhatja a bizalmat – figyelmeztet Erdős Zsuzsanna üzleti etikett szakértő,

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez
Csiszér Tamás, hatékony cégvezetés, kommunikáció, Resultátor

A minőségi kommunikáció alapelvei

piacesprofit.hu

Sokan tapasztalják, hogy a postaládájukat elárasztják a kéretlen és releváns információkat ritkán tartalmazó közelmények, emailek. Szerencsére a korszerű minőségügyi módszerek között erre a problémára is találunk megoldást – hívja fel a figyelmet szakértőnk.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, influencer, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Az influencerek archetípusai

piacesprofit.hu

Az influencerek azaz befolyásolók, vagy véleményvezérek, egyre növekvő szerepet játszanak a marketingben. Ennek egy erős mutatója, hogy már influencer marketingről is beszélünk, sőt kifejezett ügynökségek működnek már itthon és külföldön is, az influencerekkel való “ kereskedelem” működtetésére. Vajon mitől olyan fontosak az influencerek, miért tudnak ennyire befolyásolni? A válasz a közösség média terjedésében és szociálpszichológia okokban és a négy archetípusban keresendő.

Tovább olvasom »
krízishelyzet, marketing, piackutatás, szervezet, vezetők

A rossz vezetői döntések okozzák a legtöbb krízist

piacesprofit.hu

A Magyar Public Relations Szövetség piacvezető szakembereinek közreműködésével készült kutatásban olyan eseteket gyűjtöttek össze és elemeztek a „Krízistérkép 2018” című kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi évben károsan érintettek egy-egy piaci márkát, szervezetet, vagy akár hazai celebritást. 

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez

Szakértő partnereink

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor