Info & tech

fogyasztói szokások, influencerek, marketing

Megdöbbentő eredmények: leáldozóban az influencereknek?

piacesprofit.hu

A rengeteg lehetőséggel bombázott közönség folyamatosan vásárlási döntése egyszerűsítésére törekszik. Ennek érdekében a digitális technológia használatán kívül a mérvadó közösségek és más szakemberek véleményét veszik figyelembe a fogyasztók, de csak kevesebb mint 20 százalékuk állítja, hogy hírességek vagy véleményvezérek miatt vásárol meg egy adott terméket. 

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, online kereskedelem, uniós szabályozás, webshopok

Új termékbiztonsági EU-s díj online kereskedőknek

piacesprofit.hu

Termékbiztonsággal kapcsolatos új Európai Uniós díjat vezet be idén az Európai Bizottság melyre a termékbiztonságban élen járó vállalkozások jelentkezhetnek. A kis- és nagyvállalkozások között egyaránt kiosztott díjakra az online értékesítés és a gyermekápolási termékek kategóriájában lehet nevezni.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez
3D-s nyomtatás, FreeDee, promóció

3D nyomtatásról magas szinten a FreeDee 3D Akadémián!

Promóció

Általános vélemény, hogy a megfelelő tudás hiánya miatt a 3D technológiák alkalmazása indokolatlanul elmarad a technológia fejlődése mögött. A 3D technológiákban rejlő lehetőségek eredményes kihasználásának elősegítésére hozta létre a FreeDee Printing Solutions a 3D Akadémiát, az ország első és mindmáig egyetlen, kizárólag az additív gyártástechnológiák oktatására szakosodott stúdióját.

Tovább olvasom »
adatvédelem, okos autó

Okosautókhoz okos védelem is kell

piacesprofit.hu

Az autóipar számára az információ a legfontosabb új üzemanyag, ami az innovációt hajtja. Az okosjárművek által generált adatok számos különféle területen felhasználhatók a termékek és a szolgáltatások fejlesztéséhez. Az információkat azonban meg is kell védeni az illetéktelenektől, hiszen 2014 óta a hatszorosára nőtt az autóipari szereplők ellen intézett kibertámadások száma. A Micro Focus szakértői szerint az adatmaszkolás jelenti a legjobb megoldást ezen a területen, mivel a módszer úgy óvja meg az információkat, hogy továbbra is lehetővé teszi az adatok elemzését.

Tovább olvasom »
adat, digitális gazdaság

Az adat az új kincs, használjuk

piacesprofit.hu

Az adat a digitális üzlet alapanyaga és terméke is egyben. A digitalizáció adatot szül. Az adathalmazokból azonban új információkat nyerünk, mellyel felgyorsíthatjuk és megtöbbszörözhetjük hatékonyságunkat. Sok vállalkozás azonban azt sem tudja, hol, milyen adatok keletkeznek nála. A Piac & Profit konferenciáján azonban nemcsak erre kapnak választ, hanem arra is, hogy termelhetnek az adatok nyereséget.

Tovább olvasom »
Tovább az összes cikkhez

Szakértő partnereink

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor