Ügyfélélmény – 2018

Szeresd az ügyfeledet!

időpont:
2018. október 03.

helyszín:
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)


A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése.


Kikerülhetetlen trendek:




  • A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!

  • A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.

  • Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!

  • A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.

  • Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.

  • A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.


Networkingre külön regisztráció, csökkentett árral!


 

fejlec_800x210_Ügyfélélmény

p

Ügyfélélmény – 2018

Szeresd az ügyfeledet!

Piac & Profit Konferencia

 

Időpont: 2018. október 3. (szerda), 9.00­–15.55

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

A legfrissebb trendekről a legjobbaktól! Gazdag program!

Tudnod kell az ügyfél követésének legsikeresebb gyakorlatairól!

p

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.

9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal

10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

 10.50–11.15  Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Adjunk többet, mint amit várnak…. egy banktól.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője

11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner

12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség.  Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter

14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.

14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.

14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing

15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.

15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal

15.55–17.00 Networking különprogram

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

 


Különprogram: Piac & Profit Networking

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa

button_regisztracio

(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)

 

 

KKV-AKADÉMIA 4 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

4 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–4 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!


button_elokedvezmenyes-regisztracio

p

További felvilágosítás és információ: