Kutyásokra építenek

2015. április 07. kedd - 12:49 / PP
  •    

Egy divatos réspiac igényét szem előtt tartva alapítottak vállalkozást a következő oldalakon bemutatkozók. Mindegyiküket ugyanaz motiválta: azzal foglalkozhassanak, amit (akit) szeretnek, mindezt nagyon magas színvonalon tegyék, és persze az sem árt, ha ebből megélnek. Mindhárom modell azt bizonyítja, hogy kicsiként is sikeresek lehetünk, ha képesek vagyunk felismerni és kielégíteni a szűk csoport igényét, amelyre mások nem fókuszálnak. Egyik üzlet mögött sem állt hatalmas tőke, „csak” jól átgondolt üzleti modell és profizmus.

Luludog – A divatos kutya

Külföldön teljesen természetes, hogy egy elegáns hölgy vagy úr az öltözékéhez és státuszához illő kutyafelszerelést vásárol kedvence számára. Ha Magyarországon egyelőre viszonylag szűk is az a réteg, aki megengedheti magának a prémium minőséget, rájuk érdemes üzletet építeni.

Pepita Kutyakozmetika – A tisztaság fél egészség!

A kutyakozmetikusi szakmához sok szeretet, hatalmas adag türelem és állandóan fejlesztett szaktudás kell. A sikeres saját szalonhoz pedig nem árt az sem, ha a nyitás előtt alaposan felmérjük a piacot.

II. Kerületi Kutyaiskola – A kutya szemén át

Egész nap terepen, kutyák között dolgozik a II. Kerületi Kutyaiskola vezetője, de azt vallja, elsősorban az emberekkel van dolga.

A kutyás üzletek sikersztoriját a Piac&Profit 2015. április számában mutatjuk be!