Webáruházi trendek 2015

A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra

Időpont: 2015. február 19. , Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.

A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.

Szakértőink, a gyakorlati életben jártas előadóink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!

Webáruházi trendek 2015

A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. február 19. 10.00-15.10 (csütörtök)

FIGYELEM ÚJ HELYSZÍN: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)

Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!

Támogatja: XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza?  A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.

Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelmért) elnöke

10.30−10.50 Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.

Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft.

10.50−11.30 Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termék hirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.

11.30−11.50 E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.

Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, Billzone.eu

11.50−12.20 Konzultációs és kávészünet

12.20−12.40 A webáruházak kialakításának alternatívái . Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi?  A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai,  mintapéldák tanulságokkal.  

Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.

12.40−13.00 Új trendek és perspektívák a logisztika világában . Csomagküldés a  webáruházak szemszögéből.

Előadók: Colin Snead  ügyvezető igazgató,  Hum Frigyes kereskedelmi  képviselő, Fürgefutár.hu. Kft.

13.00−13.30 A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei

Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda

13.30-13.50 Vasárnap: ZÁRVA- avagy így segítsd a viszonteladóidat, ha nagykereskedő vagy.

Előadó: Dimitrova Dessislava cégvezető, Alphasonic Kft.

13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet

14.30−14.50 Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.

Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.

14.50−15.10 Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik  – adatáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig

Előadó: Hertay Ákos ügyviteli rendszer specialista, KKV ÜGYVITEL

15.10-15.30 Konzultáció az előadókkal

15.20−15.50 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy mely rendezvényeken kívánnak részt venni.

3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. február 6-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. február 6-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet