Webáruházi trendek – 2018

A versenyben a technológiai háttér és az okosmarketing

Időpont: 2018. április 05. , Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

Az online értékesítés már győzött. Igazán csak a fizikailag is megélt ügyfélélmény megteremtésének terén van kihívás elé állítva. A mesterségesen teremtett valóság technológiái már képesek az interaktív ruhapróbákra, a drónok gyorsabbak, mint a futárok. 2018 az értékesítési csatornák összeolvadásának, a mobileszközök térnyerésének és a fizetési megoldások egyszerűsödésének éve lesz.  

A webáruházak üzemeltetőire nehézségek is várnak a GDPR, az új EU-adatvédelmi rendelet életbe lépésével. Az új technológiák, a logisztikai, ügyviteli, informatikai háttér folyamatos fejlesztésre szorul. A webáruházak egymás közötti versenye lényegében a technológiai és marketingverseny színterén folytatódik tovább.

ügyvezetőfejlec_800x210

Webáruházi trendek – 2018

A versenyben a technológiai háttér és az okosmarketing

 

Időpont: 2018. április 5. 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3.emelet)

 

Jelentős versenyelőnnyel járó, exkluzív információk, tudások a legjobbaktól!

Tekintsük át együtt a legújabb e-kereskedelmi trendeket! Változtassunk!


Program:

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A jövő kereskedelme. A mesterségesen teremtett valóság. Virtuális ügyfélélmény.

Előadó: Schmidt Zoltán szerkesztő, Kosárérték e-kereskedelmi magazin

10.00–10.20 Online-kereskedelem számokban. Növekedés, és ami mögötte van.

Előadó: Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital

10.20–10.40 Az okos webkereskedelmi üzleti folyamat.

Előadó: Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

10.40–11.00 A GDPR, speciálisan webáruházakra szabottan.

Előadó: Dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társa Ügyvédi Iroda,

11.00–11.20 Gyors, biztonságos fizetési, finanszírozási megoldások.

Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-Marketing igazgató, K&H Bank,

11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 Hogyan tűnhet ki webáruházunk a tömegből? Maradandó élmények értékekre építve.

Előadó: Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

12.10–12.30 Az ügyfélélmény, ügyfélhűség magasiskolája.

Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, Crane

12.30–12.50 Érjed utol az ügyfelet! Remarketing 2018-ban.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Média,

12.50–13.10 A nagykereskedők és viszonteladók megváltozott viszonya. Együttműködés.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető, AlphaSonic Kft

13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 Új „growth hack” trükkök. Az adatalapú stratégia.

Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

14.20–14.40 Újdonságok az online és mobil fizetési megoldásokban.

Előadó: Dr. Horváth Attila  üzletágvezető, BIG FISH Payment Gateway

14.40–15.00 Az e-számlázás. Különös aktualitás: július 1. Áfa-adatszolgáltatás.

Előadó: Jakabos Árpád ügyvezető, First Businesspost Kft.

15.00–15.20 Workflow mindenhol. Megrendeléstől a panaszkezelésig.

Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.

15.20–15.40 A futárszolgálat új formációi.

Előadó: Bengyel Ádám vezérigazgató, Foxpost

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

16.00–17.00 Különprogram: Networking 

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.

 

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja: 14 000 Ft+áfa.

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Különprogram: Networking

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
  • Kizárólag a Webáruházi trendek- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

 

A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 14 000 Ft+áfa


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram: Networking


Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.

  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.

  • Kizárólag a Webáruházi trendek- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. március 23-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. március 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
27

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4000 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2.

Ügyfélélmény – 2018

okt
03

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

okt
09

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Győr, Szent István út 10/a (Baross I-II. termek)

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara