Webáruházi trendek − 2017

Országos webshop-konferencia

Időpont: 2017. február 02. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

Ismerje meg a rohamos gyorsasággal fejlődő webkereskedelem legújabb trendjeit!  A trendek azonnali követése, az üzletvitelbe beépítése létkérdés. Webáruház működtetése manapság kötelező! A neten zajló kiskereskedelmi forgalom világszinten nemsokára áttörheti az 50 %-ot. Térnyerése rohamos gyorsaságú. A Webáruházi trendek – 2017 országos konferencián a webkereskedelemmel foglalkozó cégek évente egyszer áttekintik a piaci, technológiai trendeket, a logisztikai újdonságokat, az új fizetési megoldásokat, s a legújabb nyerő értékesítési és marketingtechnikákat.

Egymástól és a legjobb szakértőktől tanulhatunk a legtöbbet!

Külön Networking program az üzleti kapcsolatokért!

fejlec_800x210 webkonf_bkik_cim es alcim

.
Webáruházi trendek − 2017

6. Országos webshop-konferencia

Rendezők: BKIK – Piac & Profit

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Időpont: 2017. február 2. 9:30 – 16:30

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával

Program

Plenáris ülés

Merre tart 2017-ben a webkereskedelem?

9.30−10.00 Az internetes kereskedelem nemzetközi trendje. Merre tartanak a webshop-guruk? A jogi szabályozás hatása a hazai e-kereskedelemre.

Előadó: Dr. Ormós Zoltán elnök, a SZEK.Org – Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület elnöke

10.00 −10.20 A hazai online kiskereskedelem helyzete, kitörési pontok, piaci rések, fogyasztói szokások.

Előadó: Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital

10.20−10.40 E-kereskedelmi trendek és dilemmák.

Előadó: Zajdó Csaba ügyvezető igazgató, Webshop-Experts

10.40−11.00 Webshopok a jog hálójában: fogyasztóvédelem és adatvédelem.

Előadó: Mayer Erika, a Mayer és Társa Ügyvédi iroda vezető ügyvédje

 11.00−11.30 Kávészünet

11.30−11.50 Adatbázis, mint aranybánya. A webshop-menedzsmentet segítő adatbázis-elemzés.

Előadó: Mocsai Norbert partner, Tredency Online Zrt.

11.50−12.30 Az élen járók modellje, innovációja 2016-ban. Beszélgetés a TOP  webáruházi vezetőkkel.

Meghívottak: Bognár Ákos társalapító, JátékNet.hu, Gerhát-Molnár Irina ügyvezető, Brands.hu, Kovács Péter vezérigazgató, Libri-Bookline

12.30−13.00 Ebédszünet 

Értékesítési és marketing-trendek

13.00−13.20 A futárszolgálatok gyors átalakulása. A logisztika új piaci megoldásai.

Előadó: Bokor Barbara marketing vezető, TRANS-O-FLEX Hungary

13.20−13.40 Jól működő webshop-hoz jól működő ügyfélszolgálatot.

Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft

13.40−14.00 Kosárérték-növelő trendek.

Előadó: Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group

14.00−14.20 A chatbotok hatása a webes kereskedelemre.

Előadó: Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja

14.20−14.40 Mitől lesz ügyfélvonzó egy webáruház? Márkaépítés a design és tartalom harmóniájával, a vevőközpontúság megteremtése.

Előadó: Nagy Barna a Kreatív Vonalak Kft. ügyvezető igazgatója

14.40−15.00 Így hass az ügyfeleidre vásárlás előtt!

Előadó: Sipos Zoltán a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezető igazgatója

15.00−15.20 Értékesítés fokozása: akciók vagy nyereményjátékok – vagy egyik se?

Előadó: Klausz Melinda közösségi média

15.20−15.40 Social Media és a webshop dinamikus, holisztikus összekapcsolása.

Előadó: Kocsis Márk digitális igazgató, MTT Média

15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Regisztrálok a rendezvényre

16.00 – 17.00 Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

 

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Webáruházi trendek – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Részvételi feltételek

Konferencia regisztráció


A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Webáruházi trendek – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. január 20-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. január 20-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák