
.
Webáruházi trendek − 2017
6. Országos webshop-konferencia
Rendezők: BKIK – Piac & Profit
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Időpont: 2017. február 2. 9:30 – 16:30
A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával
Program
Plenáris ülés
Merre tart 2017-ben a webkereskedelem?
9.30−10.00 Az internetes kereskedelem nemzetközi trendje. Merre tartanak a webshop-guruk? A jogi szabályozás hatása a hazai e-kereskedelemre.
Előadó: Dr. Ormós Zoltán elnök, a SZEK.Org – Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület elnöke
10.00 −10.20 A hazai online kiskereskedelem helyzete, kitörési pontok, piaci rések, fogyasztói szokások.
Előadó: Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.20−10.40 E-kereskedelmi trendek és dilemmák.
Előadó: Zajdó Csaba ügyvezető igazgató, Webshop-Experts
10.40−11.00 Webshopok a jog hálójában: fogyasztóvédelem és adatvédelem.
Előadó: Mayer Erika, a Mayer és Társa Ügyvédi iroda vezető ügyvédje
11.00−11.30 Kávészünet
11.30−11.50 Adatbázis, mint aranybánya. A webshop-menedzsmentet segítő adatbázis-elemzés.
Előadó: Mocsai Norbert partner, Tredency Online Zrt.
11.50−12.30 Az élen járók modellje, innovációja 2016-ban. Beszélgetés a TOP webáruházi vezetőkkel.
Meghívottak: Bognár Ákos társalapító, JátékNet.hu, Gerhát-Molnár Irina ügyvezető, Brands.hu, Kovács Péter vezérigazgató, Libri-Bookline
12.30−13.00 Ebédszünet
Értékesítési és marketing-trendek
13.00−13.20 A futárszolgálatok gyors átalakulása. A logisztika új piaci megoldásai.
Előadó: Bokor Barbara marketing vezető, TRANS-O-FLEX Hungary
13.20−13.40 Jól működő webshop-hoz jól működő ügyfélszolgálatot.
Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft
13.40−14.00 Kosárérték-növelő trendek.
Előadó: Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group
14.00−14.20 A chatbotok hatása a webes kereskedelemre.
Előadó: Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
14.20−14.40 Mitől lesz ügyfélvonzó egy webáruház? Márkaépítés a design és tartalom harmóniájával, a vevőközpontúság megteremtése.
Előadó: Nagy Barna a Kreatív Vonalak Kft. ügyvezető igazgatója
14.40−15.00 Így hass az ügyfeleidre vásárlás előtt!
Előadó: Sipos Zoltán a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezető igazgatója
15.00−15.20 Értékesítés fokozása: akciók vagy nyereményjátékok – vagy egyik se?
Előadó: Klausz Melinda közösségi média
15.20−15.40 Social Media és a webshop dinamikus, holisztikus összekapcsolása.
Előadó: Kocsis Márk digitális igazgató, MTT Média
15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal
Regisztrálok a rendezvényre
16.00 – 17.00 Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
_______________________________________________________________________________________
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
- Kizárólag a Webáruházi trendek – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Részvételi feltételek
Konferencia regisztráció
A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
- Kizárólag a Webáruházi trendek – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2017. január 20-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
[email protected] e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2017. január 20-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
[email protected] e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
[email protected]