Webáruházak, webkereskedelem – a nyerő értékesítési forma

A KKV-AKADÉMIA harmadik őszi rendezvénye

Időpont: 2013. október 01. , Helyszín: BKIK Székház Budapest, Krisztina körút 99.
  • Tematika nyomtatása

Ma már nem lehet létezni saját webértékesítés, webkereskedelem nélkül. A kkv-k legnagyobb gondja a jó webértékesítési rendszer kialakítása és hatékony működtetése. Az internet komoly lehetőséget biztosít arra, hogy eladó és vevő egymásra találjon, de csak akkor, ha jól csináljuk. A jó webes értékesítés technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el a hatékony értékesítési rendszer kialakításának titkait.

Webáruházak, webkereskedelem

– a nyerő értékesítési forma –

A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Időpont: 2013. október 1. (kedd) 10.00−15.30
Helyszín:
BKIK Székház Budapest, Krisztina körút 99.

Program:

Regisztráció: 9.30 – 10.00

10.00 – 10.20 Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei (bannerek, cookie-k, spamek)
Előadó: Ormós Zoltán, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület elnökségi tagja

10.20 – 10.40 Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Előadó: Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, DUNDER:HU

10.40 – 11.00 Forgalomnövelés az online marketing eszközeivel.
Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

11.00 – 11.20 Az online fizetés új dimenziója. A weben is használható fizetési csatornák sajátosságairól, szerepükről a vásárlásösztönzésben.
Előadó: Váradi János Country Manager, PayU Hungary Kft.

11.20 – 11.40 Webshopok nemzetközi ügyleteinek adóoptimalizálása
Előadó: Mihály Péter ügyvezető igazgató, Crystal WorldwideLtd.

11.40 – 12.00 Konzultáció és kávészünet

12.00 – 12.40 A számlázás kínjai – vagy mégsem olyan nehéz? A szabálykövető és költséghatékony számlázásról. A webáruházakra vonatkozó speciális szabályok és lehetőségek.
Előadó: Stygár László, Számlázz.hu

12.40 – 13.00 Trendek az internetes kereskedelemben, avagy a webáruházak jövője
Előadó:
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, WebShop-Experts Kft.

13.00 – 14.00 Konzultáció és ebédszünet
(benne 20 perc Üzleti kézfogó)

14.00 – 14.20 A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában
Előadó:
Huszár Csaba értékesítési igazgató, trans-o-flex Hungary Kft.

14.20 – 14.40 Mitől lesz az Ön márkája a vevők kedvence? Megbízható termék, hiteles fogyasztói tájékoztatás és hatékony értékesítési kampányok a SafeBranddel
Előadó:
Kétszeri Dávid üzletkapcsolati igazgató, GS1 Magyarország

14.40 – 15.00 A weboldalkészítés lépései – drágán vagy olcsón? Mi a különbség az ingyenesen kínált weboldalak és a sok pénzért fejlesztett webáruházak között? Függ a konverzió a weboldaltól? Vannak-e különbségek piaci szegmensek szerint?
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

15.00 Konzultáció az előadókkal

15.10 – 15.30 Üzleti kézfogó a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) Kétszer 20-20 perc a programon belül (ebédszünetben és a rendezvény végén).

Részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

Üzleti Kézfogó
Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő “Üzleti kézfogó” programot. Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 13.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.


2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.


3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.


4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. szeptember 20-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.


A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!


5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.


6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. szeptember 20-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!


Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595



BKIK Székház Budapest, Krisztina körút 99.

További konferenciák

Social Media – 2018

sze
06

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

sze
27

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4000 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2.