Szervezetfejlesztési trendek – 2019

Legyél transzformer! Légy maga a változás!

Időpont: 2019. szeptember 18. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

Minden vállalat életében elkövetkezik a pillanat, amikor fel kell tenni a kérdést: Hogyan tovább? A régi út már nem járható. Sokan elindultak, sikeresen veszik az akadályokat.  2019-ben azonban már egyetlen cég sem halaszthatja tovább a gyökeres változást, a vállalati szervezet brutális átalakítását. A szervezeti transzformáció 2019-ben az életben maradás, a szintlépés  alapfeltételévé vált.

Evidencia, hogy a digitális transzformáció az első lépés. A technológiaváltás azonban csak eszköz. A vállalat teljes szervezetét, a vezetők, munkatársak gondolkodását, tudását, az attitűdöket, a csapatot, az egész vállalati kultúrát kell teljesen átváltoztatni. A szervezet transzformációjának előmozdítója  a  transzformer. A tulajdonos, az ügyvezető, vezető. Csak az ő döntésükkel indulhat el a változás.

A  BKIK és Piac & Profit konferenciáján nagy tapasztalatú, felkészültségű szervezetfejlesztési szakértők azonnal használható tudásokat adnak át a  szervezeti átalakulás sikeres menedzselésében érdekelt  kkv-döntéshozóknak.

 

fejlec_800x210

Szervezetfejlesztési trendek – 2019

Legyél transzformer! Légy maga a változás!

 

Időpont: 2019. szeptember 18. (szerda) 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

 

Az átalakulás elkerülhetetlen. Mondjunk igent a változásra!

A teljes szervezeti transzformáció már nem halasztható tovább.

 

Program

Regisztráció:  9.00–9.30 (a regisztráció a konferencia végéig nyitva)

 

9.30–9.50 A bimodális vállalat. A régi út már járhatatlan. Teljes szervezeti transzformáció.
Előadó: Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia

9.50–10.10 A negyedik elem. A szervezeti kultúra transzformációjának kohéziós erői.
Előadó: 
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.

10.10–10.30 Sikertelenből  sikeres céggé válás receptje 2019-ben! Változásmenedzselés.
Előadó: 
Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys Kft.

10.30–10.50 A változás pszichológiája. A lelked is mondjon igent az átalakulásra! Humántraszformáció.
Előadó: 
Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft.

10.50–11.10 Munkaerőhiányos szervezet is növekedhet. Hogyan?
Előadó: 
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.10–11.30 A transzformátor típusú vezető a sikeres átalakulás kulcsa.
Előadó: Pálos Ildikó szervezetfejlesztő, ügyvezető, Generations Partners Kft.

 11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 Együttműködés a tanácsadóval a gyors változások és a digitalizáció korában.
Előadó: Mezei Szabolcs elnök, VMTSZ

12.10–12.30 Irányítsd a minőség felé a céget! Új piacok nyílnak!
Előadó: 
Szabó Mirtill ügyvezető, CertUnion Kft.

12.30–12.50 Mitől lesz toxikus a dolgozók attitűdje és mit tehetünk ez ellen?
Előadó: 
Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.

12.50–13.10 A szervezetre szabott tudásmenedzsment. Digitális transzformáció, de hogyan?
Előadó: Szatmáriné dr. Balogh Mária szervezeti tanácsadó, coach és tréner Convictus-Consult Kft.

 13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Egy milliárdos cégcsoport sikeres szintlépésének tanulságai.
Előadó: 
Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.

14.10–14.30 A digitális alapú vállalat fő ellensége a kényelem, megszokás.
Előadó: Vavrek Balázs kreatív igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

14.30–14.50 A turnaround (helyzetfordítási) menedzsment a gyakorlatban, 2019
Előadó: Noszkay Erzsébet  elnök és Láncz Gábor alelnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége

14.50–15.10 Szervezzük folyamatba a vállalat transzformereit (munkatársak, vezetők, digitális technológia, kultúra)!
Előadó: Németh Gergely szervezetpszichológus, Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága

15.10–15.20 Hatékony kultúra kialakítása digitális eszközökkel.
Előadó: Orosz Gábor Onbox Fejlesztési vezető

15.20–15.40 Ne ijedjünk meg a többlet adminisztrációtól, adatkezeléstől, GDPR-től!
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

 15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

 

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio


Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. szeptember 6. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
26

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Hosszúsétatér 4-6.

Pénz, de honnan?

okt
17

Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Széchenyi utca 2.