Szervezetfejlesztési trendek – 2019

Legyél transzformer! Légy maga a változás!

Időpont: 2019. szeptember 18. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

Minden vállalat életében elkövetkezik a pillanat, amikor fel kell tenni a kérdést: Hogyan tovább? A régi út már nem járható. Sokan elindultak, sikeresen veszik az akadályokat.  2019-ben azonban már egyetlen cég sem halaszthatja tovább a gyökeres változást, a vállalati szervezet brutális átalakítását. A szervezeti transzformáció 2019-ben az életben maradás, a szintlépés  alapfeltételévé vált.

Evidencia, hogy a digitális transzformáció az első lépés. A technológiaváltás azonban csak eszköz. A vállalat teljes szervezetét, a vezetők, munkatársak gondolkodását, tudását, az attitűdöket, a csapatot, az egész vállalati kultúrát kell teljesen átváltoztatni. A szervezet transzformációjának előmozdítója  a  transzformer. A tulajdonos, az ügyvezető, vezető. Csak az ő döntésükkel indulhat el a változás.

A  BKIK és Piac & Profit konferenciáján nagy tapasztalatú, felkészültségű szervezetfejlesztési szakértők azonnal használható tudásokat adnak át a  szervezeti átalakulás sikeres menedzselésében érdekelt  kkv-döntéshozóknak.

Még earlybird kedvezményel!

 

fejlec_800x210

Szervezetfejlesztési trendek – 2019

Legyél transzformer! Légy maga a változás!

 

Időpont: 2019. szeptember 18. (szerda) 8.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

 

Az átalakulás elkerülhetetlen. Mondjunk igent a változásra!

A teljes szervezeti transzformáció már nem halasztható tovább.

 

Kiemelt témák

Új hozzáállás, tudatos szervezetfejlesztés. A teljes pályás transzformáció.

A negyedik elem. A szervezeti kultúra kohéziós erői.

Sikertelenből sikeres céggé válás receptje 2019-ben! Változásmenedzselés.

A változás pszichológiája. A lelked is mondjon igent az átalakulásra!

Ne ijedjünk meg a többlet adminisztrációtól, adatkezeléstől, GDPR-től!

Mitől lesz toxikus a dolgozók attitűdje és mit tehetünk ez ellen?

Irányítsd a minőség felé a céget! Új piacok nyílnak!

Munkaerőhiányos szervezet is növekedhet. Hogyan?

Szintlépés előtt áll a cég? Figyelmeztető jelek. Szervezetátvilágítás! Keresd meg a működésgátló dugókat!

Az átalakulás alatt is őrizzük meg a szervezet hatékonyságát. Hogyan?

Alakítsuk ki a változást támogató  rendszereket. Stratégia!!!

Szervezzük folyamatba a vállalat transzformereit (munkatársak, vezetők, digitális technológia, kultúra)!

A digitális transzformáció  az alap. Kell egy jó vállaltirányítási rendszer!

Szemlélet, gondolkodásmód-váltás. Rugalmasság, alkalmazkodó- és változásképesség.

Segítség! Válsághelyzetben nem találjuk a megoldást? 

A vezető is ember. Meg tudjuk szeretni a változást?

Gyógyítsd meg a beteg szervezetedet!

A projekt prioritású szervezet előnyei.

Az analóg tudással rendelkezők felzárkóztatása. IT-képesség fejlesztése.

Lean-transzformáció. Hívj segítséget!

Csak változáspártiakat nevezzünk ki vezetőnek. A „kemény mag” szerepe.

Hogyan kezeljük az ügyfelek és a munkatársak belső ellenállását?

A digitális alapú vállalat fő ellensége a kényelem, megszokás.

Felkért előadók

Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft., Cserey Miklós elnök, Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft., Mezei Szabolcs elnök, VMTSZ, Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft., Noszkay Erzsébet elnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége, Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft., Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys Kft., Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft., Szabó Mirtill ügyvezető, CertUnion Kft., Szatmáriné dr. Balogh Mária szervezeti tanácsadó, coach és tréner Convictus-Consult Kft. Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resorcing Kft., Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia,  és még sokan mások…

l

Még earlybird kedvezménnyel!!

 

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

earlybird kedvezménnyel: 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa helyett

earlybird kedvezménnyel: 12.000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio


Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. szeptember 6. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
26

Székesfehérvár, Gazdaság Háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Hosszúsétatér 4-6.