Szervezetfejlesztés – 2018

A megkerülhetetlen új szervezeti kultúra

Időpont: 2018. szeptember 13. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A folyamatos átalakulásban lévő, minden sejtjében digitalizált, az új technológiákra épülő szervezet ma a nyerő modell. Olyan, amelyik folyamatos innovációra képes, benne a munkaerő hatékonysága megállás nélkül nő, a legújabb technológiák, módszerek azonnali adaptálására képes. Az ilyen cégben a gyors és jó döntések szinte természetesek, a problémákra azonnali, jó megoldások nagy számban születnek.

Megkerülhetetlenül erre az útra kell térnünk! Vagy a világ gyorsan elrohan mellettünk.

A Szervezetfejlesztés éves nagy konferenciáján kiváló szakembereink modelleket mutatnak be, gondolkodásunk, stílusunk megváltoztatására, az új szervezeti kultúrára, átállásra adnak gyakorlati tanácsokat, segítséget. 

Siessen a regisztrációval! Utolsó helyek!

 

 

fejlec_800x210

 

Szervezetfejlesztés – 2018

A megkerülhetetlen új szervezeti kultúra

Piac & Profit Konferencia


Időpont:
2018. szeptember 13. (csütörtök), 9.30­ –16.00

Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)


Keynote speakerek:
Borbély László, Tóth Tamás

Az új szervezeti kultúrára átváltás egyszerűen, gyorsan!

A minden sejtjében digitalizált, gyors innovációra képes szervezet receptje

 

Program

9.00–9.30 Regisztráció

9.30–9.40 Felvezető: Borbély László Keynote Speaker

9.40–10.00 A vállalati szervezet az első számú vezető képmása? Melyik átprogramozásával kezdjük?
Előadó: Egyed Géza ügyvezető, G.E.StrateGo Kft.

10.00–10.20 A munkaerő-problémára egyetlen válasz: a hatékonyabb munkavégzés. Fókuszban az IPAR4.0 szemlélet – nem csak a gyártásban.
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgató-helyettes, MAPI Zrt.

10.20­–10.40 Versenyt nyerni csak a legújabb technológiák azonnali adaptálására képes szervezettel lehet. Hogyan valósítsuk meg?
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, Click On Hungary Kft.

10.40–11.00 Kisvállalati szervezet fejlesztése egyszerűen és gyorsan.
Előadó: Borbély László executive coach, ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

11.00–11.15 A vállalati minőségirányítás, mint a digitalizáció alapja. Folyamatszemlélet és kockázatcsökkentés a vállalatirányításban.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Hungary

11.15–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Van a cégnek lelke? A kreatív energiákat generáló lelkület létrehozása.
Előadó: Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner, coach, System Bridges Kft.

12.00–12.20 A folyamatban gondolkodás a nyerő.  A mátrixszerű összekapcsoltság és a rendszergondolkodás előnyei.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.

12.20–12.40 Hatékony és hibamentes folyamatok, még  irodai környezetben is.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.40–13.00 Romlik a szervezet teljesítménye? Átvilágítás! Feltárás és diagnózis. ­­
Előadó: Békési Gábor szervezetfejlesztési szakértő, CVI Solutions

13.00–13.10 Családi cégek speciális szervezeti problémákkal. A generációváltás fontossága és lehetőségei.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub

13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–15.30 Kellenek a tanácsadók?

A Tanácsadó blokkot vezeti: Tóth Tamás Keynote Speaker

13.50–14.50  Előadások:

A változás edzői! A főszereplő “Te” vagy! De mikor lépjen a képbe a coach, a tréner, a fejlesztő szakember, mint mellékszereplő?
Kaposvári Anna CEU karrier tanácsadó, coach, tréner

Segít a mentorálás, hogy a  munkatársaid jobb teljesítményt   nyújtsanak.
Dobay Róbert partner, Menedzsmentor Kft.

– Interim menedzsment. Ha gyors változtatás szükséges, ha baj van.
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.

p

14.50–15.30  Külső segítség. Egy vagy több? Kihez forduljak?

Kerekasztal-beszélgetés, műhelyvita az előadókkal.

Beszélgetésrésztvevők:

Kaposvári Anna CEU karrier tanácsadó, coach, tréner

Dobay Róbert partner, Menedzsmentor Kft.

Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub

Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.

Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Hungary

 

15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

 

button_regisztracio

 


KKV-AKADÉMIA 5 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

5 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–5 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

button_elokedvezmenyes-regisztracio

 

 

Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!

A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron, 
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.

A 10%-os kedvezményes kuponkódot  keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei


A konferencia részvételi díja
14 000 Ft + áfa


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.




button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 31-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

feb
28

Miskolc, Hotel Pannonia Konferenciaterme (3525 Miskolc, Kossuth utca 6.)

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)