Szervezetfejlesztés – 2018

A megkerülhetetlen új szervezeti kultúra

Időpont: 2018. szeptember 13. , Helyszín: The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A folyamatos átalakulásban lévő, minden sejtjében digitalizált, az új technológiákra épülő szervezet ma a nyerő modell. Olyan, amelyik folyamatos innovációra képes, benne a munkaerő hatékonysága megállás nélkül nő, a legújabb technológiák, módszerek azonnali adaptálására képes. Az ilyen cégben a gyors és jó döntések szinte természetesek, a problémákra azonnali, jó megoldások nagy számban születnek.

Megkerülhetetlenül erre az útra kell térnünk! Vagy a világ gyorsan elrohan mellettünk.

A Szervezetfejlesztés éves nagy konferenciáján kiváló szakembereink modelleket mutatnak be, gondolkodásunk, stílusunk megváltoztatására, az új szervezeti kultúrára, átállásra adnak gyakorlati tanácsokat, segítséget.

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus végéig!

 

fejlec_800x210

 

Szervezetfejlesztés – 2018

A megkerülhetetlen új szervezeti kultúra

Piac & Profit Konferencia


Időpont:
2018. szeptember 13. (csütörtök), 9.30­ –16.00

Helyszín: The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Keynote speakerek: Borbély László, Tóth Tamás


Váltsunk át az új szervezeti kultúrára, ha a jövőt választjuk!

Építsünk minden sejtjében digitalizált, gyors innovációra képes szervezetet!

 

Program

9.00–9.30 Regisztráció

9.30–9.40 Felvezető: Borbély László Keynote Speaker

9.40–10.00 A vállalati szervezet az első számú vezető képmása? Melyik átprogramozásával kezdjük?
Előadó: Egyed Géza ügyvezető, G.E.StrateGo Kft.

10.00–10.20 A munkaerő-problémára egyetlen válasz: a hatékonyabb munkavégzés. Fókuszban az IPAR4.0 szemlélet – nem csak a gyártásban.
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgató-helyettes, MAPI Zrt.

10.20­–10.40 Versenyt nyerni csak a legújabb technológiák azonnali adaptálására képes szervezettel lehet. Hogyan valósítsuk meg?
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, Click On Hungary Kft.

10.40–11.00 Kisvállalati szervezet fejlesztése egyszerűen és gyorsan.
Előadó: Borbély László executive coach, ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

11.00–11.15 A vállalati minőségirányítás, mint a digitalizáció alapja. Folyamatszemlélet és kockázatcsökkentés a vállalatirányításban.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Hungary

11.15–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Van a cégnek lelke? A kreatív energiákat generáló lelkület létrehozása.
Előadó: Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner, coach, System Bridges Kft.

12.00–12.20 A folyamatban gondolkodás a nyerő.  A mátrixszerű összekapcsoltság és a rendszergondolkodás előnyei.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.

12.20–12.40 Hatékony és hibamentes folyamatok, még  irodai környezetben is.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.40–13.00 Romlik a szervezet teljesítménye? Átvilágítás! Feltárás és diagnózis. ­­
Előadó: Békési Gábor szervezetfejlesztési szakértő, CVI Solutions

13.00–13.10 Családi cégek speciális szervezeti problémákkal. A generációváltás fontossága és lehetőségei.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub

13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–15.20 Kellenek a tanácsadók?

A Tanácsadó blokkot vezeti: Tóth Tamás Keynote Speaker

Előadások:

Mit tud újat mondani, meglátni egy coach?
Nagy Andrea ügyvezető, Parrish&Crawler

Segít a mentorálás, hogy a  munkatársaid jobb teljesítményt   nyújtsanak.
Dobay Róbert partner, Menedzsmentor Kft.

– Interim menedzsment. Ha gyors változtatás szükséges, ha baj van.
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.

Külső segítség. Egy vagy több? Kihez forduljak?

Kerekasztal-beszélgetés, műhelyvita az előadókkal.

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett

12 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus végéig!

button_regisztracio

 


KKV-AKADÉMIA 7 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

7 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–7 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

button_elokedvezmenyes-regisztracio

 

 

Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!

A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron, 
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.

A 10%-os kedvezményes kuponkódot  keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei


A konferencia részvételi díja
 earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett


12 000 Ft + áfa


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus végéig!

button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 31-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Social Media – 2018

sze
06

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)