Social Media – automatizálva

Smart marketing

Időpont: 2019. február 14. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.
  • Tematika nyomtatása

Hihetetlenül gyors és kiterjedt, hálószerű változások zajlanak a Social Mediában. Követni, kezelni ma már csak automatizált rendszerekkel, programokkal lehet. A cégek nem maradhatnak ki a közösségi terekből. Hiszen üzleti partnereik és a fogyasztóik is ott tartózkodnak. Ott élik üzleti és magánéletüket, ott informálódnak, ott vásárolnak, és ott szórakoznak. Ám nem maradnak egy helyben. Rohamosan változtatják kedvenc helyeiket, ízlésüket, igényeiket.

Főleg az Y és a Z-generáció válik hagyományos eszközökkel követhetetlenné. Automatizált követőrendszerek, profi technológiák, alkalmazások képesek csak arra, hogy elérjék őket, bárhol vannak. És arra is, hogy személyesen szólítsák meg, tudjanak róluk mindent, és még az érzelmeikre is hassanak.

A Social Media a perszonalizált automatizáltság korát éli.

Ez már nem az amatőrség tere.

Merre megy a Social Media világa, s hogyan használjuk üzleti célokra? A konferencián világos pillanatképet vázolunk. A megvalósításhoz pedig szakemberek segítségét ajánljuk.

A konferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereket.

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

 

fejlec_800x210

Social Media – automatizálva

Smart marketing

 

Időpont: 2019. február 14. (csütörtök), 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

Most hol találod a Z-generációt? Elmondják saját maguk.

Az automatizált személyesség és a fiókok összekötése időt és pénzt hoz!

Segítünk a célcsoport sikeres követésében! Vadonatúj tudásokat adunk át!

 

Témák és előadók

Smart marketing. Social Media trendek 2019.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

A Social Media (SM-) marketing 4.0. Kövesd mindenhová!
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Hirdesd magad! A Google Ads és a követő programok.
Előadó: Szaladják Linda AdWords hirdetési specialista, Lindkom Marketing

A marketingautomatizált weboldal. Nem csak drágán lehet!
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool

A legjobb felületek és módszerek üzleti célú használatra.
Előadó: 
Kéri Gábor digital managing partner, Positive by Hinora Group

10 tipp és eszköz 2019-re .
Előadó: 
Szántó András marketingmenedzser,  Codecool

A kommentekre  nagyon vigyázz! A menő facebooktartalom titka.
Előadó: 
Kormos Nikolett Facebook-specialista, szövegíró, 7 Digits Growth

Hol beszélgetnek egymással a fiatalok? Snapchat, WhatsApp, Viber, …?
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

A cookie-biznisz.
Előadó: 
Szutor Ferenc ügyvezető, DataMe Kft.

#instahype: releváns és hiteles tartalom az Instagramon.
Előadó: 
Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, Crane

Talk-show: Már ciki! Most menő! Az X-generáció tartózkodási helye.
Kiss Benedek és Kiss Tamara tanulókkal beszélget Demcsák Zsuzsa

Social commerce. Közösségi média webáruházakra szabva.
Előadó: Kukoly Dávid marketingszakértő, Shoprenter

SEO-trendek 2019.
Előadó: Szinte Lóránd online marketing szakértő

Hogyan és mit posztolj automatán? Messenger, mint sales funnel.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

Szaporodnak a Facebook-gondok? Hogyan járjunk túl az FB eszén?
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft helyett

earlybird kedvezménnyel: 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

a

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft helyett

earlybird kedvezménnyel: 12 000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Earlybird kedvezménnyel indulunk!


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. február 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák