Social Media – 2018

A romló elérések hatásos ellenszerei

Időpont: 2018. szeptember 06. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?

Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!

 

fejlec_800x210

 

Social Media – 2018

A romló elérések hatásos ellenszerei

Piac & Profit Konferencia


Időpont:
2018. szeptember 6. (csütörtök), 9.00­–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Eredményes hirdetési célzások a megváltozott Facebook-algoritmusra

Célcsoportunk vándorlásának követése és más hangon megszólítása

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.30 Helyzetkép a közösségi oldalak népszerűségéről, hasznosságáról a céges marketing szemszögéből. Legnépszerűbb felületek.
Előadó: Farkas Zsolt CEO, 7 Digits Growth Marketing Ügynökség

9.30–9.50 Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

9.50–10.10 Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool

10.10–10.30 Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.
Előadó: Kéri Gábor digital managing partner, Hinora Marketing Group

10.30­–10.50 Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

 10.50–11.15 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.15–11.35 A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, DIMSZ, Crane

11.35–11.55 Instagram és YouToube praktikák.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

11.55–­12.15 A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

12.15–12.35 Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, látványügynök, BrandBirds

12.35–12.55 Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?
Előadó: Berkes-Bognár Nikolett social media brand manager, Socialight

12.55–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

13.40–14.00 Hogyan lehet a social mediát piacmegismerésre és visszacsatolásra használni?
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.

14.00–14.20 A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

14.20–14.40 Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll

14.40–15.00 A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com

15.00–15.20 Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
Előadó: Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Hinora Marketing Group

15.20–15.40 A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!
Előadó: Pál Judit marketingvezető, OptiMonk

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett

12 000 Ft + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!

button_regisztracio

 

 

KKV-AKADÉMIA 7 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!


A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!

7 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak

3–7 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!

button_elokedvezmenyes-regisztracio

 

 

Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!

A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron, 
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.

A 10%-os kedvezményes kuponkódot  keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei


A konferencia részvételi díja
 earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett


12 000 Ft + áfa


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Social Media – 2018

sze
06

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)