Román−Magyar Üzleti Fórum

Szűz piacok a szomszédban

Időpont: 2016. április 14. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Románia gazdasága jelentős növekedési potenciállal rendelkezik. Exportpiacként és kinti cégjelenléttel, működéssel is sok lehetőséget tartogat a hazai kkv-k számára. Tulajdonképpen nincsenek még telített piacai, s a tudás alapú szolgáltatásokban még szűz piacokra is lelhetünk. Támogatott forrásokhoz is könnyen hozzá lehet jutni, s vonzóak a földvásárlási lehetőségek is.

A kinti piacot jól ismerő előadóink rengeteg, azonnal jó üzletre váltható, hasznos információt, tanácsot, tippet osztanak meg velünk. Érdemesen megismerni és meríteni a tapasztaltak, sikeresek tudásából! Ők már tudják a titkot.

fejlec roman_magyar bkik

Román−Magyar Üzleti Fórum

Szűz piacok a szomszédban

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit Konferencia

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.
Időpont: 2016. április 14. 10.00−15.30 (csütörtök)

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program

9.30-10.00 Regisztráció

10.00−10.30 Románia gazdasága és adórendszere. Románia gazdaságának bemutatása üzleti szempontból. Hasznos információk a román szabályozási, adózási és üzleti környezetről magyar befektetők, exportőrök szempontjából.

Előadó: Dr. Fekete P.P. Szilveszter adjunktus, Babes-Bolyai Egyetem TE Közgazdasági Kar

10.30−11.00 A romániai pénzügyi, banki, hitelháttér, amit a magyar exportálók, Romániában működő magyar, vagy román-magyar vállalatok igénybe vehetnek.
Az OTP Bank  Románia szolgáltatásai.

Előadó: Ljubicic Gábor  vezérigazgató- helyettes, OTP Bank Románia

11.00−11.30 Jó befektetési területek, üzleti lehetőségek Romániában.  A romániai befektetési lehetőségek, különös tekintettel az agráriumra, földvásárlásra.

Előadó: Olti Ágoston  igazgató, OTP Bank Consulting, Románia

11.30−11.50 Konzultációs és kávészünet

11.50−12.10 Cégalapítás, vegyesvállalat- alapítás, bérrendszer Romániában.

Előadó: Vass Attila irodavezető, MNKH Cluj

12.10−12.30 Üzleti környezet, üzleti infrastruktúra a szomszédban. Hasznos tanácsok a román piacra jutás, terjeszkedés, növekedés érdekében.

Előadó: Muzsnay Csaba ügyvezető igazgató, Muzsnay Consulting Kft.

12.30−12.50 Határon túlra pályázati forrásból. A Románia-Magyarország Határokon pályázatról.

Előadó: Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft.

12.50−13.10 Üzleti lehetőségek Romániában. Pályázatok magyar vállalkozásoknak is!

Előadó: Kiss Zoltán értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Srl.

13.10−13.30 Exporttal vagy kinti jelenléttel. Praktikus tanácsok a gyakorlatot jól ismerő vállalatoktól.

Előadó: Márkos Tibor vezető, Technosam Srl. 

13.30−13.50 Magyar Nemzeti Kereskedőház irodája Romániában. Segítség a piacszerzéshez.

Előadó: Skapinyecz Péter hálózati igazgató, MNKH  Közép-Európai  Kereskedelem-fejlesztési Hálózat

13.50−14.10 Érdemes-e Romániában kiállításokon megjelenni? Hasznos tanácsok az eredményesség eléréséhez.

Előadó: Cseh Richárd nemzetközi értékesítő, Mac-Line Hungary Kiállításszervező Kft.

14.10−14.40 Konzultációs és ebédszünet

14.40−15.30 Interaktív fórum az előadókkal. Gyakorlati tanácsok a mindennapi jelenléthez.

Kérdésekre válaszok.

Fórumra meghívott válaszadók:

Diósi László, az OTP Bank romániai vezérigazgatója, Olti Ágoston igazgató, OTP Bank Consulting, Románia

Torma Erzsébet vezető pályázati tanácsadó, Goodwill Consulting Kft., Kiss Zoltán értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Srl.

Dr. Fekete P.P. Szilveszter adjunktus, Babes-Bolyai Egyetem TE Közgazdasági Kar

Vass Attila irodavezető, MNKH Cluj

Muzsnay Csaba ügyvezető igazgató, Muzsnay Consulting Kft.

Márkos Tibor vezető, Technosam Srl. 

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.30− 15.50 Üzleti kézfogó. A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : [email protected]

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. április 1-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. április 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

máj
24

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Cégmarketing – 2018

jún
14

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)