Osztrák–Magyar Üzleti Fórum

Üzlet és befektetés a kedvenc szomszédunknál

Időpont: 2019. február 21. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.
  • Tematika nyomtatása

Hatalmas ütemben erősödött a hazai vállalkozások érdeklődése az osztrák piac iránt. Magas életszínvonal, igényes fogyasztók, fejlett ipar, infrastruktúra, hatalmas idegenforgalom, turizmus, stabil üzleti környezet. És még szeretnek is bennünket. Nem kell megkedveltetni őket az ízeinkkel, nem kell meggyőzni őket szakértelmünkről, megbízhatóságunkról. Egymáshoz szokott, jó szomszédok vagyunk. S ott könnyebb találni jó magyar munkaerőt, mint itthon.

Az osztrák piac és szabályozási környezet legjobb ismerői mutatják meg a legjobb üzleti és befektetési lehetőségeket. A legfrissebb információkkal segítik döntésedet.

fejlec_800x210

Osztrák–Magyar Üzleti Fórum

Üzlet és befektetés a kedvenc szomszédunknál

 

Időpont: 2019. február 21. (csütörtök) 9.00–15.30

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

Közel van, szeretnek bennünket. Igényes fogyasztók.

A legfrissebb sikert hozó új piaci lehetőségekről tájékoztatjuk!

1

A konferencia magyar nyelvű. Angol nyelvű előadásokhoz tolmácsolás biztosított!

Regisztráció: 8.30–9.00

9.10–9.40 A két ország gazdasági kapcsolatai, a kedvező ausztriai üzleti környezet. Aktuális piaci lehetőségek. Export Ausztriába. Slágerirányok.
Előadó: dr. Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Bécsi Magyar Nagykövetség

9.40–10.00 Sikertörténetek és buktatók Ausztriában. Első ablakos közszolgáltatások hazai kkv-knak.
Előadó: 
Szekér Bálint irodavezető, Eisenstadt, Közép-Európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft.

10.00–10.20 Cégalapítási feltételek, jogszabályi környezet Ausztriában.
Előadó: 
Dr. Baranyai Zoltán ügyvéd, Oppenheim Ügyvédi Iroda

10.20–10.40 Hogyan kezeljük az osztrákok mienktől eltérő üzleti mentalitását?
Előadó: 
Borbándy László irodavezető, kulkepviselet.hu, Bécs

 10.40–11.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.10–11.30 Költséghatékony üzletfejlesztés Ausztriában.  Gyakorlati lépések.
Előadó: 
Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft.

11.30–12.10 Befektetés Ausztriában.
Előadó: 
Birgit Reiter Braunwieser, közép-kelet-európai igazgató, Austrian Business Agency

12.10–12.30 Hogyan szeretnek kommunikálni az osztrák üzletemberek?
Előadó: Kádár Balázs elnökségi tag, Osztrák-Magyar Üzleti Tanács

12.30–12.50 Ingatlanbefektetés. A slágertéma. Szállodát, panziót vegyenek!
Előadó: Parajdi István
 ügyvezető, property-in-austria.com

12.50–13.10 Alsó-Ausztria, a Bécs körüli tartomány.
Előadó: Slavisa Milanovic, ecoplus International Magyarország Kft.

 13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

 14.00–15.00 Interaktív fórum

A munkavállalásról, befektetésekről, szabályozási környezetről, piaci irányokról.

A Fórum résztvevői

dr. Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Bécsi Magyar Nagykövetség

Szekér Bálint irodavezető, Eisenstadt, Közép-Európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft.

Dr. Baranyai Zoltán ügyvéd, Oppenheim Ügyvédi Iroda

Parajdi István ügyvezető, property-in-austria.com

Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft.

Birgit Reiter Braunwieser, közép-kelet-európai igazgató, Austrian Business Agency

Slavisa Milanovic, ecoplus International Magyarország Kft.

 15.00–15.30 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

 

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!
a

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. február 8. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák