Okos cég

Építs sürgősen digitális vállalatot!

Időpont: 2018. november 07. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A digitális forradalom átvette az uralkodást a gazdaságban. Az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az algoritmusok, a komplex rendszerfolyamatok határozzák meg a sikert. Az új technológiák a mindennapi üzletvitelben elsöpörték a hagyományost. Az innováció minden szinten egyenlő lett a digitalizációval.

Csak az okos cég lehet versenyképes!

A versenyt diktáló, piacvezető kis- és nagyvállalatoknál (ipar, agrárium, szolgáltatás) nem csak annyi történt, hogy az  üzletvitel, a gyártás, a szolgáltatás technológiai alapokra tevődött át. Ahol a külső-belső folyamatokat, adatokat, szervezeti egységeket összekapcsolták, egymással kommunikáló rendszerbe szervezték, ott nagyságrendekkel nőtt a hatékonyság. A befektetések megtérülési ideje soha nem látott mértékben lerövidült.

A digitális forradalom újra osztja a lapokat a piacon! Most nagy eséllyel megelőzhetik a kicsik a nagyokat.

Legyen a nyerő ágon az ön cége is! Ne mondjon nemet a kultúraváltásra!

Okosodjunk együtt a Piac & Profit konferencián!

Még earlybird áron regisztrálhat!

 

fejlec_800x210 szöveggel

Okos cég

Építs sürgősen digitális vállalatot!

 

Időpont: 2018. november 7. (szerda) 9.00–17.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

Csak az okos cég lehet versenyképes! A befektetés gyorsan megtérül.

Az új technológiák elsöprik a régi módszereket. Döntsünk az új mellett!

 

Program

Regisztráció 8.30–9.00

9.10–9.35 Az új technológiák elsöprik a hagyományost. A jövőt meghatározó technológiai, digitális trendek.
Előadó: Vityi Péter alelnök, IVSZ

9.35–9.55 A folyamatok digitalizálása nem cél, hanem versenyelőny.
Előadó: Monszpart Zsolt alelnök, Magyar Innovációs Szövetség

9.55–10.15 Elviszik az orrunk elől az ügyfelet a kisvállalatok és a startupok? A kicsik nagy esélye.
Előadó: Loss István, a Spinoff és Startup Egyesület Informatikat Szakosztályának vezetője

10.15–10.35 Hogyan járjon túl az okos vezető az okos gépek eszén?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

10.35–10.55 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

10.55–11.15 Az integrált IoT. Egy felületen összekapcsoltan. Bámulatos eredmények.
Előadó: Dobó Mátyás új generációs szolgáltatások igazgatóhelyettes, Invitech

11.15–11.35 Mesterséges intelligencia az üzleti mindennapokban – ma és holnap.
Előadó: Gulyás László igazgató, Eit Digital

11.35–11.50 Okos vállalatirányítás a digitalizáción túl.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas

11.50–12.10 Okos bank. Digitális megoldások és kényelem.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kommunikációs igazgató, K&H Bank Zrt.

12.10–12.30 A belső, eddig külön menedzselt folyamatok összekapcsoltságában felszínre kerülő kincsek.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group

 12.30–13.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.20–13.40 A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Ipar 4.0 Nem csak termelőknek!
Előadó: Fábián Zoltán iparfejlesztési tanácsadó, Ipar 4.0 Mintagyárat kiemelt projekt

13.40–14.00 Az adat és ami mögötte van. Hatékony adatfelhasználás a mindennapokban.
Előadó: Dr. Plasek Gábor ügyvezető, BI-Tech Kft.

14.00–14.20 CRM – multichanel, omnichanel belülről.
Előadó: Darvas Krisztián vezérigazgató, Soulware

14.20–14.40 Légy előrelátó, előzd meg a bajt!
Előadó: Vida–Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Informatikai Kft.

14.40–15.00 Technológiák bemutatkozása sok gyakorlati tanáccsal. Benne: felhőmegoldások.
Előadó egyeztetés alatt

15.00–15.20 Milyen munkaerőre van szükségünk? Növekvő vagy csökkenő munkáltatói gondok?
Előadó: Farkas Károly főszerkesztő, Piac & Profit

15.20–15.40 Árthat-e a technológia az emberi kapcsolatoknak?
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív igazgató, Idea Fontana Kft.

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett

12 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 kl

Még earlybird áron regisztrálhat!

button_regisztracio

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett


12 000 Ft + áfa.


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Még earlybird áron regisztrálhat!


button_regisztracio



 




Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 26. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara