Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Időpont: 2016. szeptember 15. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
  • Tematika nyomtatása

Úgy érzi, etikusan van jelen cége az üzleti életben? Fontos cége számára, hogy ezt mások is megtudják? Szeretné viselni az üzleti etikus cégek logóját? Szeretne az Üzleti Etikai Díjat kapott cégek közé tartozni?

Honnan tudhatja meg, hogy megfelel-e az Ön cége az Üzleti Etikai Díj kritériumainak? Mely szempontok szerint ítélik oda a díjat egy cégnek? Hogyan építse fel pályázatát? Milyen hangsúlyokra térjen ki feltétlenül?

 

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

 

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj egyik alapítója

Időpont: 2016 szeptember 15. 10.00−14.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

 

Jó gyakorlatok: Üzleti Etikai Díjat kapott cégek

A konzultációt azoknak a cégeknek javasoljuk, amelyek

már pályáztak az Üzleti Etikai Díjra, s úgy érzik, pontosabb felkészüléssel nagyobb esélyük lehet  a díj elnyerésére;

az idei, 2016. évi Üzleti Etikai Díjra jelöltették magukat önjelöléssel (az önjelölés feltételei), s a pályázat írásához segítségre, bővebb információra van szükségük (Az önjelölés határideje 2016. szeptember 16.);

a díjra pályázásra valamely szakmai szervezet, kamara jelölte őket, s a pályázás eldöntéséhez pontosabb információkra van szükségük;

minden más céget, akiket érdekel az üzleti etika, s fontolgatják az önjelölést már idén is, esetleg a következő években.

Az Üzleti Etikai Díjra jelentkezés feltételei

A konzultációs napon mindent megtudhatnak az Üzleti Etikai Díj elnyerésének feltételeiről, a pályázat kritériumairól, a zsűri szempontjairól, az üzleti etika lényegéről, jellemzőiről, az üzleti etikus magatartásmód, gondolkodásmód gyakorlati megnyilvánulásairól.

Ma Magyarországon  mindössze csak 65 cég viselheti az üzleti etikai díj logóját, holott 17 éve adják át az alapítók – László Ervin professzor, világhírű tudós, író és Demcsák Mária, a Piac & Profit alapító főszerkesztője −  a hazai üzleti élet etikusan működő szereplőinek a díjat. Ma már évente mintegy 7-8 cég – kisvállalatok, középvállalatok, nagyvállalatok és multinacionális vállalatok  − vehetik át kategóriájukban a díjat. Évente 70-80 cég  jelölt közül 50-70-en adnak be pályázatot, de közülük csak 7-8 cég jut el a díjazottságig. Miért? Mert nincsenek pontosan tisztában azzal, mi nevezhető ma etikus üzleti gyakorlatnak, mi különbözteti meg az üzleti etikus céget a társadalmi felelősségvállalótól, transzparens cégtől, jó munkahelytől stb. Nincs semmiféle normarendszere az etikusságnak, tisztességes üzleti magatartásmódnak. A díj alapítói szerint viszont az etikus létezésnek, emberi, üzleti magatartásnak nincsenek mérőszalaggal mérhető normái, számai, törvényei, melyeket kipipálva, teljesítve máris etikussá válhatunk.

De mégis vannak szempontrendszerek, gyakorlatok, és folyamatosan változó egyre magasabb etikai szintek, elvárások. S nem csak az alapítók, hanem a zsűri részéről is. Mert a díjat kapott cégek vezetőiből álló zsűri igen nagy dicsőségnek tartja a díj elnyerését, s nagyon szigorúan megnézi, melycégekkel osztja meg a dicsőséget és a felelősséget is.

A konzultáció korlátozott létszámú!

A konzultáció részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét (frissítő italok, aprósütemény), melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Jelentkezem a konzultációra

 

Részvételi díj

Részvételi díj: 19.000.- Ft + Áfa/fő

JELENTKEZÉS


A részvételi díj tartalmazza: kávészünet, frissítők.


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. szeptember 2-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5.. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. szeptember 2-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák