Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2018 pályázatra felkészítés

Időpont: 2018. szeptember 25. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)
  • Tematika nyomtatása

Várjuk feltétlenül, ha meg szeretné tudni, melyek azok a tettek, cselekedetek, konkrétumok, melyek bizonyítják az Ön cégének etikusságát, tisztességét, felelős jelenlétét szűkebb, tágabb környezetében? Mely szempontok szerint ítéli oda a díjat az eddigi díjazottakból álló zsűri? Hogyan építse fel pályázatát? Milyen hangsúlyokra térjen ki feltétlenül?

Ne röstelljük, hogy nem vagyunk pontosan tisztában azzal, mi nevezhető ma etikus üzleti gyakorlatnak, mi különbözteti meg az üzleti etikus céget a társadalmi felelősségvállalótól, transzparens cégtől, jó munkahelytől stb. Nincs ugyanis egzakt normarendszere az etikusságnak, tisztességes üzleti magatartásmódnak. De mégis vannak nagyon is egyértelmű szempontrendszerek, gyakorlatok, és folyamatosan változó egyre magasabb etikai szintek, elvárások, pontos jelzőrendszerek. Rájuk fog ismerni saját cégében, ha részt vesz a konzultáción!

 

ÜED logó

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2018 pályázatra felkészítés

 

Időpont: 2018. szeptember 25. (kedd), 13.30–16.00

Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

 

Mely írott vagy íratlan normáknak megfelelő cég viselheti az etikus jelzőt?

Lehet, hogy az ön cége „egyszerűen” csak tisztességes, felelős, emberi?

A konzultáció után tisztán látják, érdemes-e pályázniuk az elismerésért.

 

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

Az Üzleti Etikai Díjat 19. éve adják át az alapítók. Mindmáig 81 cég büszkélkedhet az etikus jelzővel és a díjjal.

A díjat 2000-ben alapították: László Ervin világhírű filozófus, író (Budapest Klub Alapítvány elnöke) és Demcsák Mária alapító főszerkesztő (Piac & Profit üzleti magazin)

A pályázatok beadási határideje: október 8.

 

A konzultáció részvételi díja: 24 000 Ft + áfa

A konzultáció teljes anyagát a résztvevők megkapják!

button_jelentkezem-a-konzultaciora

 

Résztvevőket korlátozott számban fogadunk!

Részvételi díj

A konzultáció részvételi díja: 24 000 Ft + áfa

A konzultáció teljes anyagát a résztvevők megkapják!

button_jelentkezem-a-konzultaciora



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást az adott rendezvényre elfogadni nem tudunk. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk



Lemondási feltételek


  1. Lemondást az adott rendezvényre elfogadni nem tudunk.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

sze
27

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 4000 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2.

Ügyfélélmény – 2018

okt
03

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

okt
09

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Győr, Szent István út 10/a (Baross I-II. termek)

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara