Munkaerőhiány! Vészhelyzet

Válasszuk inkább a növekedést!

Időpont: 2018. október 17. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)
  • Tematika nyomtatása

A magyar munkáltatók átlagosan 23 %-kal emelnék a foglalkoztatást, ha lenne munkaerő. Mondjunk le a növekedésről? Emeljük a csillagokba a béreket? Honnan vegyünk munkaerőt, ha nincs?

Az idők szavára hallgatók a digitalizáció, robotizáció, folyamatautomatizálás, komplex szoftverrendszerek adta megoldásokat választották. Óriási költségcsökkentés, hatékonyságnövekedés lett a jutalmuk! Még senkinek sem késő! A termelékenység növekedését választóknak ugyanakkor számolniuk kell a szervezet és vezetési, motiválási módszerek váltásával is! A változás más felkészültségű munkaerőt igényel. És támogatott, olcsó pénzforrásokat is.

A kihívásokra és pénzszerzésre rengeteg meggyőző, a gyakorlatban már bizonyított, jó válaszokat ismerhetünk meg a Piac & Profit előadóitól!

 

 

fejlec_800x210

Munkaerőhiány! Vészhelyzet

Válasszuk inkább a növekedést!

 

Időpont: 2018.október 17. (szerda), 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem 

Váltsuk ki a munkaerőt technológiával vagy szervezzük termelékenyebbé!

Bérháború helyett inkább a folyamatok automatizálására költsünk!

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.35–10.05 Gazdasági növekedés, kontra munkaerőhiány! Csak foglalkoztatottság kérdése?
Előadó: Marczinkó Zoltán István munkaerőpiacért  és vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, PM

10.05–10.25 Munkaerőhiány-megoldások. Ami rajtunk múlik.
Előadó: Szűts Ildikó elnök, OHE

10.25–10.45 Az Ipar 4.0  főként szemléletváltás. Emeljük a stratégiánkba!
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgatóhelyettes, MAPI Zrt.

10.45–11.00 Orrunk előtt a munkaerő-tartalék.
Előadó: Hegedűs Márta ügyvezető, CMC, Homo Regius Tanácsadó Iroda

11.00–11.20 EU-s finanszírozási projektek: Út a munkaerőpiacra. Ifjúsági Garancia Program.
Előadó: Dr. Varga Katalin projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal

11.20–11.45 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.45–12.05 Átalakuló cafeteria. Juttatás-sokk.
Előadó: Balázs Krisztián ügyvezető, Edenred Magyarország Kft.

12.05–12.25 Mit akar a Z generációs munkavállaló? Avagy a vezető brandje mindent visz.
Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.

12.25–12.45 Van valami a levegőben. Munkahelyi megbecsülés és hatékonyságnövelés.
Előadó: Pataki Gábor üzletfejlesztési vezető, Fellowes Hungary Kft.

12.45–13.00 Minőségirányítás – avagy hogyan csökkentsük a munkaerőhiány kockázatait?
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető Bureau Veritas Hungary

13.00–13.20 Hogyan lehet elszúrni a munkáltatói márkát? Kockázatok és mellékhatások.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar PR Szövetség (MPRSZ)

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 Már az irodában is, nem csak a gyártásban. Munkaerőhiány ellen digitalizációval, folyamatban gondolkodással.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.

14.20–14.40 Gyakorlatban bevált válaszok a munkaerő-piaci kihívásokra?
Előadó: Kovács Viktor Zoltán  Kkv marketing igazgató, K&H Bank

14.40–14.55 A generációváltásban rejlő lehetőségek.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub

14.55–15.15 Pénz technológiafejlesztésre. Nulla kamatszinttel is.
Előadó: Rostás Krisztián vezető fejlesztési tanácsadó, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

15.15–15.30 Madarat tolláról, céget irodájáról. A munkakörnyezet mint megtartó erő 
Előadó: Fodor Dániel projektmenedzser, Az Év Irodája verseny, ingatlan.com

15.30–16.00 Konzultáció az előadókkal

16.00–17.00  Networking Különprogram.
Moderált plenáris cégbemutatkozás az üzletkötés szándékával, névjegyalbummal.  Külön regisztráció szükséges!

 

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

 
Különprogram: Piac & Profit Networking

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
  • A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a [email protected] emailcímre írjon!)

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa

button_regisztracio

(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)

g

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio


 



Különprogram: Piac & Profit Networking


Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.




  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.

  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

  • Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.

  • A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a [email protected] emailcímre írjon!)


Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.




Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 5. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

okt
25

Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság háza, Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Okos cég

nov
07

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara