Munkaerőhiány–2019

Hol vannak a jó munkavállalók?

Időpont: 2019. március 07. , Helyszín: Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
  • Tematika nyomtatása

Eltűnt a munkanélküliség, de tombol a munkaerőhiány. Ez csak egyet jelenthet: nincs már minőségi és szaktudással rendelkező, szabad  munkaerő a piacon.    

Egyre alacsonyabb kompetenciaszintekkel rendelkező dolgozóért, egyre magasabb bért és egyre kevesebb munkaidőt ígérünk. S közben magunkkal és a meglévő munkatársakkal próbáljuk pótolni a hiányzó szakértelmet, dolgos kezeket.

Mindent kipróbáltunk már? Automatizációval, fejlesztésekkel, amit lehetett, kiváltottunk? Mégis túlórázunk, túlhajszoljuk magunkat és hűséges munkatársainkat?  Biztos van más megoldás!

Készítsünk leltárt! Hátha találunk még használható módszert, mielőtt visszamondunk megrendeléseket, lemondunk a növekedésről.

Még earlybird kedvezménnyel regisztrálhat!

fejlec_800x210

Munkaerőhiány – 2019

Hol vannak a jó munkavállalók?

 

Időpont: március 7. (csütörtök) 9.30–16.10

Helyszín: Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

 

Szerinted sem csak létszámkérdés a munkaerőhiány?

Kipróbáltunk már mindent a többletmunkán kívül?

Keressük meg együtt a jó munkaerőt! Még earlybird kedvezmény!

é

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 Gazdasági növekedés, kontra munkaerőhiány.
Előadó: Hágen Tímea Katalin a Foglalkoztatási Szolgálat főosztályvezetője, Pénzügyminisztérium

10.00–10.20 Éljünk a foglalkoztatás-támogatásokkal!
Előadó: 
Dr. Varga Katalin projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal

10.20–10.40 Új vezetői és HR-eszközök kellenek. Felejtsd el a régieket!
Előadó: 
Szűts Ildikó elnök, OHE

10.40–11.00 Mivel lehet megtartani a jó munkaerőt? Az evidenciákon túl.
Előadó: Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center

11.00–11.20 A munkaerő-megtartás pénzügyi hatásai.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán Kkv marketing igazgató, K&H Bank,  

11.20–11.40 Képzés, továbbfejlődési lehetőség, inspiráció. Ez kell a pályakezdőknek.
Előadó: Borbély László
ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

11.40–12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10–12.30 Nesze neked FLOW! Tényleg kíméljük meg a munkatársakat a munkától?
Előadó: 
Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

12.30–12.50 Rendszer és tudatosság – avagy hogyan csökkentsük a munkaerőhiány kockázatait?
Előadó: Kelemen Viktor 
ügyvezető, Bureau Veritas

12.50–13.10 A meghatározó pillanatok. Munkavállalói életciklusok kezelése.
Előadó: 
Uzsák Éva marketingigazgató, AON Hewitt

13.10–13.30 Munkaerő-elcsábítás és -megtartás kisvállalati eszköztárral.
Előadó: Gyimesi László ügyvezető, Mystic Nails Hungary Bt.

13.30–14.10 Konzultáció az előadókkal ebéd

14.1014.30 Boldogság. Több mint munka!
Előadó: 
Kovács Eszter ügyvezető, Skilltogo Kft.

14.3014.50 Automatizálj, digitalizálj! A munkaerő hatékonyabb kihasználása.
Előadó: 
Polló László ügyvezető, Effectys

14.5015.10 A munkaerő megtartásának munkajogi eszközei. A munkaerő-átcsábítás megakadályozása.
Előadó: Dr. Nyitrai Tibor jogász, act legal, Bán és karika Ügyvédi Társulás

15.10–15.30 Még mindig van a bérnél olcsóbb juttatás. Használjuk ki!
Előadó: egyeztetés alatt

15.30–15.50 Új, hatásos toborzási módszerek. A régi már nem működik.
Előadó: egyeztetés alatt

15.50–16.10 Konzultáció az előadókkal

 

Még earlybird kedvezménnyel regisztrálhat!

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft helyett

earlybird kedvezménnyel: 12 000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

a

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft helyett

earlybird kedvezménnyel: 12 000 Ft. + áfa


A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. február 22. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: [email protected]



Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tel.: (1) 239 - 9597, E-mail: [email protected]

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:
Kedvezmény:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)