Munkaerő – 2017

Munkáltatók országos konferenciája

Időpont: 2017. február 23. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
  • Tematika nyomtatása

A munkáltatók országos konferenciájának fókuszában: a bérnövekedésből és munkaerőhiányból fakadó problémák, valamint az arra adható jó válaszok állnak.

A konferencián külön networking program várja az üzleti kapcsolatok bővítésében érdekelt döntéshozókat.

 

Munkaerő fejléc

Munkaerő – 2017

Munkáltatók országos konferenciája

Fókuszban a bérnövekedés és a munkaerőhiány

Rendezők: BKIK – Piac & Profit

Időpont: 2017. február 23., csütörtök 09.30–15.20
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával.

Program

9.00−9.30 Regisztráció

9.30−10.00 Munkaerő-piaci helyzet – 2017. A munkaerőhiány okozta problémák a versenyszektorban. A kormány és az üzleti szektor válaszai a megoldásra.

Előadó: dr. Simon Attila István a Nemzetgazdasági Minisztérium munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkára

10.00−10.20 Új trendek a munkaerő-keresésben és –megtartásban.

Előadó: Szűts Ildikó az OHE elnöke, a NEXpont Kft. ügyvezető igazgatója

10.20−10.40 A kis céget még a fluktuáció is húzza: hogyan küzdjünk meg a legjobb munkavállalókért KKV-ként.

Előadó: Csikós Nagy Katalin ügyvezető igazgató, HR Evolution

10.40−11.00 Merre tart a munkaerőpiac? Milyen a  rugalmas munkaerő? A digitalizációs átalakulás, a social media kezelése.

Előadó: Toldi Gábor, a Social Talent partnere

11.00−11.30 Kávészünet

11.30−11.50 Ahol szívesen dolgoznak az emberek. A bevonás, a boldog munkavégzés, az innováció, a változásképesség, a flow megteremtésének receptje.

Előadó: dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

11.50−12.10 Forgatókönyvek munkaerőhiány esetére. Munkaviszony létesítése, megszüntetése munkaidő-beosztási módok, tippek.

Előadó: dr. Kéri Ádám ügyvéd/NILO-tag, Kovács Réti Szegheő ügyvédi iroda

12.10-12.30 VEKOP 8.11 Út a munkaerőpiacra. Létszámbővítés esetén, munkaadóknak bértámogatás/bérköltség támogatás.

Előadó: Szabolcsi Viktor projektmenedzser, Pest Megyei Kormányhivatal

12.30-12.50 A munkaerő kiválasztásban használatos tesztek, illetve kiválasztási szoftverek.

Előadó: Darmó Magdolna – szakmai ügyvezető igazgató – Consilium HR

12.50−13.10 Mi van, ha nincs elég jelentkező? Garantáltan működő online toborzási technikák!

 Elődó: Nagy Gábor tulajdonos, OnlineToborzás.hu

 13.10−14.00 Ebédszünet

I. Terem

A legjobb embert a legjobb helyre! Kiválasztás és megtartás

14.00−14.20 Megfelelő embert a megfelelő munkahelyre! Hogyan találjuk meg és válasszuk ki a legjobban hozzánk illőt?

Előadó:  Sóti Anett társalapító, Dreamjobs

14.20−14.40 Munkaerő-krízis. Válságra megoldások a gyakorlatból. Rugalmas foglalkoztatás.

Előadó: Cserey Miklós szervezetfejlesztő (a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának elnöke),  IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.

14.40−15.00 Össztársadalmi érdek a „Fordulat nyugdíj ügyben”. Munkaerő-megtartás az öngondoskodás ösztönzésével.

 Előadó: dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ (Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének) elnöke

15.00−15.20 A munkaerő-kiválasztás és -megtartás legújabb módszerei, technikái. Megfelelő embert a megfelelő helyre! Kompetenciák, alkalmasság, képességek, készségek felismerésének módszerei.

Előadó: Vinkó Bence ügyvezető igazgató, EPAM Systems

II. Terem

A munkáltató eszköztára 2017-ben

14.00−14.20 Újdonságok a munkaerő motiválásában . Korosztályok, cégbrand, képzés, bér. Az elkötelezettség elérése.

Előadók: Venesz-Kormos Judit, az Elkötelezettség üzletág vezetője és György Máté, a Legjobb Munkahely Felmérés projektvezetője, Aon Hewitt Magyarország

14.20−14.40 A munkáltatót segítő eszköztár: hosszú távú videó marketing stratégia.

Előadó: Trib Gergő ügyvezető igazgató, Totalsight

14.40−15.00 Munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai.  Sikeres hazai és nemzetközi példák.

Előadó: Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group

 

15.30−16.30 Különprogram

 

gomb_regisztralokarendezvenyre_uj

..

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Munkaerő – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

Részvételi feltételek

Konferencia regisztráció


Részvételi díj 18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

  • Kizárólag a Munkaerő – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a [email protected] e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________


1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. február 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. február 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet