Minden eladó!

Szemléletváltás az értékesítési módszerekben

Időpont: 2015. szeptember 10. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

Az ügyfélközpontúság már nem elegendő ismérve a jó értékesítőnek. Ma az ügyfélismeretre akár pszichológusként képes, az ügyfélből felkészült, annak minden problémájára választ adó, segítő, együttműködő értékesítési szakember a nyerő.

Az új gondolkodásmód, képességek, technikák tanulhatóak!

Értékesítési szakember előadóink áttekintést nyújtanak kkv-vezetőknek, hogyan alakítsák át a mai világ követelményeinek megfelelően értékesítési munkatársaik szemléletét, felkészültségét.

Minden eladó!

Szemléletváltás az értékesítési módszerekben

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit

Időpont: 2015. szeptember 10. 10.00−16.00 (csütörtök)
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (I. ker.)

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Neuromarketing tippek a vásárlók meggyőzésére – Roger Dooley „Az agyukra megyünk!” című könyve alapján (Kiadja: Invicta Books).

Előadó: Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

10.30−11.00 A sales-es és a pszichológia. A jó emberismeret nélkülözhetetlen a sikerhez. Ügyfélismereti útmutató.

Előadó: Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

11.00−11.30 Az értékesítők titkos lelki élete, avagy hogyan hozzuk ki értékesítőinkből a maximumot?

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.

11.30−12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00−12.20 Hol az ügyfél? Hogyan találjuk meg / érjük el hatékonyan ügyfeleinket? Módszerek és praktikák a gyors és eredményes ügyfélszerzéshez, potenciális ügyfélkör kialakításához.

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

12.20−12.40 A megfelelő értékesítési attitűd, avagy miért csökken egy idő után az értékesítők teljesítménye és motivációja. Hogyan alakítsuk át a negatív beidegződéseket sikerorientált személyes hatékonysággá?

Előadó: Darmó Magdolna szakmai ügyvezető igazgató, Consilium Humán Erőforrás Kft.

12.40−13.00 Értékesítő kollégák életpálya-modelljének hatékony menedzselése.

Előadó:  Korycki Adrienn ügyvezető Salio Személyzeti Tanácsadó Kft.

13.00−13.20 A jó CRM: amikor már nem te vadászol az ügyfelekre.

Előadó: Juhász Attila stratégiai tanácsadó, MiniCRM  Zrt.

13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00−14.20 Lead-generálás a mai magyar piacon. Hol vannak a potenciális vevők, hogyan keltsük fel az érdeklődésüket?

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.

14.20−14.40 Ne veszítsünk értékes lead-eket!

Előadó: Dancsevics Tibor ügyvezető igazgató, Adertis Kft.

14.40−15.00 Tegye fel cégét a webre! Miként támogatja az értékesítést egy jól felépített, megszerkesztett céges oldal.

Előadó: Pocsaji Zoltán IT piac-bevezetési szakértő,Magyar Telekom Nyrt.

15.00−15.20 Akciózás és az árakHogyan tálaljuk az árakat, hogy előnyös legyen?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft. www.marketingszoveg.com  

15.20−15.40 Konzultáció az előadókkal

15.30−16.00 Üzleti Kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt!  Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény). 

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 
42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben 6-5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

Részvételi díj

Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)


A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. augusztus 28-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. július 28-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet